Agent Sales Support

Agent Sales Support

Arbetsbeskrivning

MSX International Ltd

Har du erfarenhet inom kundtjänst, ordersupport eller försäljning? Är du en strukturerad person som brinner för service? Då kan rollen som Agent Sales Support vara något för dig!
Vi startar upp ett nytt team med uppdrag att tillhandahålla dedikerade kundsupporttjänster skräddarsydda för den svenska marknaden för ett stort stort bilmärke. Teamet kommer att arbeta med support till slutkunder och agentnätverket.
Arbetsuppgifter:
Som Agent Sales Support bistår du kring förrsäljningsaspekterna inom kundsupport-teamet, bistår  privatkunder och agentnätverket genom orderprocessen och du förväntas ta hand om bland annat:
* Bokning av testkörningar
* Förnyelse samt avbokningar
* All arrangering och förberedelse inför överlämning av bilar
* Eskalation av ärenden
* Informera kunder gällande leveranstider
* Hantera produktrelaterade frågor
* Supportera Operational Agent Support-teamet vid behov


Är du den vi söker?
Vi söker dig som är en stjärna på kommunikation, säljargumentation och ett gott kundbemötande. Du arbetar strukturerat och har hög administrativ förmåga och erfarenhet av ordersupport eller säljsupport. Du kan prioritera ärenden på ett bra sätt. Som kollega har du god samarbetsförmåga och bidrar till teamets positiva utveckling. Du kan effektivt kommunicera med både agentnätverket (återförsäljaren) och privatkunden.
Vi ser det som ett plus om du har tidigare erfarenhet inom eftermarknadsprocessen i fordonsbranschen samt kunskap inom de juridiska områdena relaterade till konsumentskyddslagstiftningen och bred systemkunskap. I den här rollen krävs att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat.

Vi erbjuder:
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos MSX med 6 månaders provanställning. MSX har kollektivavtal samt erbjuder friskvårdsbidrag. Placering är i Kista, Stockholm, på MSX kontor.
Arbetstider är måndag till fredag 9-18 och lördagar och söndagar 10-15. Helgarbete sker ungefär 2-4 gånger per månad. I det här teamet kommer du vara en del av ett nystartat team. Du kommer att vara en viktig del i att ska skapa ett positivt gäng med högt engagemang och goda resultat.
Låter detta som din nästa utmaning i karriären?
Vi arbetar med löpande urval – välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2023
  • Ansök senast: 14 oktober 2023

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024