OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MSX International Ltd
Brinner du för att arbeta med kunder och kundservice inom bilindustrin? Talar och skriver du med lätthet på svenska och engelska? Då kan detta vara arbetet för dig! Vi söker nu ett flertal medarbetare till vår kunds växande kundkontaktcenter i Torslanda. Detta är en utmärkt möjlighet för dig som vill växa inom en industri som är i ständigt utveckling samt representera ett världskänt premiummärke.
Arbetsuppgifter:
Tillsammans med ett team av duktiga och motiverade kollegor kommer ni att arbeta med följande:
* Kundtjänst - Kommunicera med kunder baserat på deras behov via chatt, telefon, e-post och sociala medier för att erbjuda lösningar med en hög servicenivå.
* Administrationsuppgifter kopplade till kundhanteringsprocessen.
* Feedback - Ta ägande, prioritera och eskalera kundernas feedback och funktionsförfrågningar till relevanta interna team.
* Ständiga förbättringar av processer och verktyg
Vi erbjuder:
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö där det är högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag med många utvecklingsmöjligheter. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag samt hemmakontor vid kvällsskift.
Passar du profilen?
För att lyckas i rollen som Agent Support har du ett genuint intresse av att tillhandahålla professionell kundtjänst och du är motiverad av att arbeta i ett snabbt, dynamiskt team med förmågan att anpassa, hantera och uppfylla deadlines. Du är en självdriven person med ett proaktivt tillvägagångssätt, lyhörd, en problemlösare samt en engagerad och flexibel lagspelare. Du bygger förtroende och skapar en positiv kundupplevelse. Eftersom majoriteten av din tid ägnas åt att interagera med kunder är det ett krav att du har en utmärkt muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på svenska/engelska och är en bra lyssnare.
Detta är en heltidstjänst där kvällskift och helgskift förekommer. Arbetet kommer ske från kontor med möjlighet till hemmakontor vid kvällsskift.
Önskvärd erfarenhet/kompetens:
* Minst 1 års erfarenhet från arbete inom kundservice.
* Erfarenhet från bilindustrin är meriterande.
* Trivs att arbeta med mycket kundkontakt.
* Lätt för att kommunicera, både muntligt och skriftligt.
* Strukturerad, självgående, positiv och ansvarsfull.
* Grundläggande IT-kunskaper och van användare av Office-paket.
Meriterande tidigare erfarenhet:
• Kundtjänstverksamhet inom bilindustrin.
• Arbete i SalesForce eller andra CRM-system.
Låter detta som din nästa utmaning i karriären?
Vi arbetar med löpande urval – välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér