Agent till Kundservice & Leverans

Agent till Kundservice & Leverans

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Tellit grundades 2016 och vi befinner oss i en spännande tillväxtresa där vi erbjudersmå och medelstora företag fast och mobil kommunikation tillsammans med en egen växel.
Denna tjänst är placerad i toppmoderna lokaler påWorld Trade Center i Karlskrona. Vi är ettengagerat team som gemensamt brinner för att ge en excellent service till våra kunder och strävarefter att skapa långsiktiga relationer.
Vi erbjuder kundservice med kortaväntetider, växel byggd helt efter kundens behov och digitala lösningar för att själv kunna ta kontroll över sin lösning, exempelvis via vår app och Mina sidor.

Nu växer vi och behöver stärka vårt framgångsrika team på Kundservice & Leverans!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som agent på Kundserviceansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail,chatt eller via vårt ärendehanteringssystem. Även utgående samtal kan förekomma.Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och att ge en förstklassig service. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen.Initialt erbjuds du en grundutbildningför att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett team där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper- Avslutad gymnasieutbildning
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice och kundkontakter
- Du tycker om att kommunicera, hjälpa och serva kunder
- Du är noggrann,flexibel och uppskattar varierande arbetsuppgifter
-Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Du hargoda IT-kunskaper ochhåller dig uppdaterad omny teknik inom området telefoni och datorer. Du är intresserad av att lära dig nytt inom området.
För att trivas i rollen är du lyhörd, uppmärksam ochtillmötesgående i dina kundkontakter.Du är intresserad av atthjälpa tilloch du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning.
Låter detta intressant - skicka in din ansökan med CV och Personligt brev redan idag!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tellit
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juli 2024
  • Ansök senast: 26 december 2024

Postadress

Norra Kungsgatan 14
Karlskrona, 37133

Liknande jobb


Administratör till Kriminalvårdens Servicecenter, vikariat

Administratör till Kriminalvårdens Servicecenter, vikariat

17 september 2024

Administratör till Kriminalvårdens Servicecenter

Administratör till Kriminalvårdens Servicecenter

17 september 2024

Operatörer till Polisens Kontaktcenter (Järva)

Operatörer till Polisens Kontaktcenter (Järva)

9 september 2024