Agil administrativ koordinator med start-up mentalitet

Arbetsbeskrivning

Din roll som administrativ koordinator hos oss är ständigt föränderlig och sätter stort fokus på att kunna hantera multipla uppgifter samtidigt. Du är inte bara dokumenterat van vid problemlösning, du stortrivs med det och kan pussla ihop saknade bitar och presentera egna lösningar för VD och team.


Du kommer ha en nära roll med både produktion och admin och möjlighet finns för att forma rollen åt projektledande aspekter då vi är i tillväxtfas och vår bakgrund kan närmast kallas för en start-up miljö.


Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från start-ups, IT, webbyråer, projektledning eller liknande med god kännedom om ekonomi, prissättning, planering och uppföljning.


Vi är ett litet bolag som satsar järnet på att växa vilket innebär att vi kontinuerligt problemlöser, delegerar, agerar och anpassar oss. Du stortrivs med att ha många saker samtidigt igång och frodas i att följa upp varenda tråd i vårt nät med finess och glädje.


Exempel på arbetsuppgifter och upplägg kan till exempel vara att assistera vid brief och följa upp samt koordinera medarbetare och kunder. Assistera vid administrativa uppgifter och svara på frågor från kunder (både B2B och B2C) och handpåläggning för att lösa uppgifter eller produktion. Teamkänsla är A och O och förmåga att genomföra det du rör vid är största vikt.


Du har absolut inga problem med stress eller korta deadlines och är van att slutföra projekt även om det saknas info då du då sätter du dig snabbt in i scenarion och kommer fram till resultat.


Hantera arbeten och flöden och följa upp med medarbetare dagligen, se till att deadlines hålls och att arbete och ordrar utförs korrekt och enligt riktlinjer.
Van att använda agila arbetssystem (Jira, Trello, Slack, Clickup etc)
Bistå med analys och rapportsammanställning
Fakturering och bokföringsunderlag (Fortnox)
Underhåll av kontorsutrustning, inklusive datorer, kopieringsmaskiner m.m
Visst inköp av kontorsmaterial genom att kontrollera lager- och beställningsobjekt
Svara på frågor och förfrågningar från kunder fysiskt samt digitalt
Föra anteckningar och bistå med information vid möten.
Stötta vid produktion (grafisk design, webb, tryckeri)
Förmåga att analysera och revidera arbetsmetoder för att förbättra effektiviteten
Bekväm med att jobba i en snabb miljö i ett litet men växande bolag
Exceptionella kommunikationsfärdigheter och förståelse
Överlägsen organisationskunskap och engagemang för att slutföra projekt i tid
Noggrannhet är viktigt och inga detaljer är för små - du kommer ihåg att markera ämnesraden i din ansökan med inte bara "Administrativ koordinator" utan med tillägget "Noggrann Administrativ koordinator"



Ride All Day AB är ett växande bolag som kombinerar egen produktion med egna varumärken med e-butiker där vi främst marknadsför print- och tryckta produkter och textilier. Vi sitter i Göteborg och behöver någon som vill växa tillsammans med oss.


Tidigare erfarenhet är är ett krav och jobbet kräver att du är på plats, vi uppskattar också om du förstår miljön och möjligheter samt begränsningar som finns i ett litet men växande bolag både vad det gäller möjligheter och ersättningar.


Vi tillämpar provanställning vid anställningar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ride All Day AB Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 januari 2021
  • Ansök senast: 2 mars 2021

Postadress

Östra Eriksbergsgatan 14 A-C
Göteborg, 41763

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

Interim MarCom Project Manager

Interim MarCom Project Manager

19 november 2024