OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 4 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Som ansvarig för operativ samplanering hjälper du aktivt att leverera värde med hög kvalité på ett effektivt och hållbart sätt genom att tillämpa agila kunskaper och verktyg för lämpligt samplanering och releashantering mellan värdeströmmarna.
Du behärskar svenska i tal och skrift.
Arbetsuppgifter:
- Ansvarar för facilitering av operativ samplanering inom värdeströmmar.
- Förbereder, planerar och genomför ett Program Increment (PI) planeringsevent
- Coacha team inkl. Produktägare och Leveransledare i nya processer och mindset och uppmuntrar medarbetare till förändring och förbättring.
- Bidra till den agila transformationen med inspiration av SAFE-ramverket och Kundens agila arbessätt. Du har en känsla för att se helheten och förmågan att analysera behov och på ett strukturerat och effektivt sätt gå över till handling med återkommande uppföljningar. Viktigt att du har en ödmjuk inställning till att Kunden och individen går igenom en stor förändring.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Dokumenterad erfarenhet av att jobbat som SAFe Release Train Engineer
- Dokumenterad erfarenhet av att jobbat med SAFe-ramverket.
- Gedigen erfarenhet av att genomfört PI planering inom stora organisationer
- Dokumenterad utbildning och certifiering i SAFe-ramverket.
- Dokumenterad utbildning och certifiering som SAFe® RTE
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Dokumenterad erfarenhet av förändringsledning i stora organisationer med fler än 1 500 anställda där införande av agila arbetssätt är meriterande.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström