OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
Alfa Lavals kärnverksamhet baseras på tre nyckelteknologier: värmeöverföring, separering och flödeshantering. Alla tre har stor betydelse för industriföretag och Alfa Lavals tekniska expertis innehar här en ledande ställning.
Kundens sinnesro beror på graden av servicesupport. För Alfa Laval är service ett totalkoncept som omfattar allt: från att tillhandahålla den minsta reservdelen till att ingå ett livslångt samarbete. Alfa Laval har ett globalt nätverk med över 200 välutbildade servicespecialister, ett brett sortiment av konkurrenskraftiga servicelösningar, unik expertis som bygger på över 120 års erfarenhet inom företag och servicecentra på hundratals platser i över 50 länder.
Vi skapar bättre levnadsvillkor för människor. Vi gör det genom att bidra till en mer hållbar framtid med våra tekniska innovationer. Vi älskar det vi håller på med och vi är väldigt bra på det vi gör.
Till automationsteamet söker vi nu en Agil Coach. Tjänsten är på heltid och du kommer utgå från kontoret i Tumba. Resor till de olika kontoren runt om i världen kommer förekomma.
Dina arbetsuppgifter:
Teamet du kommer tillhöra består av totalt 55 personer, varav 10 sitter på kontoret i Tumba. De har olika bakgrund, ålder och kompetens, gemensamt är att de brinner för sitt jobb och nu vill ta nästa steg mot ett mer agilt arbetssätt.
Du kommer driva och leda transformationen mot ett mer agilt arbetssätt genom att komma med input, coacha, utbilda och hålla workshops. Positionen är dynamisk, vilket innebär att du kommer ha stor möjlighet att vara med och utforma tjänsten. Det finns goda chanser att även ta detta vidare internt och överföra till andra avdelningar i framtiden.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Inspirera till ett agilt arbetssätt
- Projektleda transformationen
- Hålla workshops och utbildningar
Din profil:
Vi tror att du tidigare arbetat som projektledare eller agil coach och kan visa upp goda resultat från ditt arbete i tidigare organisationer. Du är extrovert, sprider energi och har kreativa idéer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och kulturell matchning.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Josefine Wrannvikpå telefonnummer +46 (0) 70 729 87 35. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om oss
Sharper är ett nordiskt konsult- och rekryteringsbolag specialiserade på kvalificerat urval av specialistpositioner samt ledande befattningar. Sharper ingår i koncernen The Creativity Family Oy som grundades i Finland 2005. Sharper är verksamma inom Sales & Marketing, Finance, Engineering & Supply chain samt Back office & HR.