OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 80-100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker en konsult till deras grupp för agil produktutveckling.
Kunden jobbar utifrån Scrum-metodik och under föregående år blev flera av Kundens team också DevOps-team. I rollen som agil produktstrateg kommer du att stödja den fortsatta etableringen av DevOps-anpassade processer och rutiner. Du stöttar också i etablering av en verktygslåda för skalning av team samt samarbete och samverkan inom IT-avdelningen och med verksamheten i stort.
Arbetsuppgifter
- Strukturerad verksamhetsutveckling inom gruppen - bidrar till strukturerad smidighet och flexibilitet
- Strukturerad kompetensutveckling inom gruppen - bidrar till andras växande
- Budgetarbete och ekonomisk uppföljning gällande både nyutveckling och förvaltning
- Portföljarbete gällande både utveckling och förvaltning
Konsulten bistår i
- Rekrytering
- Administrativa sysslor och rapportering
- Coaching av medarbetare
- Produktägarnas arbete med att ta fram produktvisioner
- Avtalsuppföljning
- Informationsspridning
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 7 års erfarenhet av verksamhetsutveckling med avseende på agil transformation.
- Minst 7 års erfarenhet av tillämpning/anpassning av relevanta ramverk (Scrum, DevOps och ITIL).
- Minst 7 års erfarenhet av personalledning/coaching.
- Minst 7 års erfarenhet av budgetarbete/ekonomisk uppföljning.
- Minst 5 års erfarenhet av IT-förvaltning.
- Minst 3 års erfarenhet inom portföljhantering.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström