Agnes advokater söker kontorsansvarig

Agnes advokater söker kontorsansvarig

Arbetsbeskrivning

Agnes advokater är en mindre specialiserad advokatbyrå i Stockholm/Nacka inom området för miljö- och vattenrätt. Vi bygger vår verksamhet på idén om en modern advokatbyrå med specialkompetens, höga kvalitetskrav och sunda värderingar. Vi är en ung och växande byrå med ambitionen att vara ledande inom vårt specialistområde. Vi söker nu en ny kollega som kan ta ansvar för byråns administrativa frågor och fakturering.

Om rollen
I denna tjänst kommer du ha det övergripande och samordnande ansvaret för kontoret och byråns verksamhet och stötta dina kollegor med administrativ support samt sköta den ekonomiska administrationen kopplat till våra ärenden och de processer vi arbetar med. Rollen ställer krav på ansvarstagande, social kompetens, god flexibilitet och att du trivs i ett varierat arbetstempo med breda arbetsuppgifter såsom t ex:

• Fakturering, kvittohantering och reseräkningar, kostnads- och budgetkontroll etc.
• Registrera ärende – och klientinformation
• Kontorsansvar (inköp av förnödenheter och kontorsmaterial), säkerställa att kontoret håller en representativ och trevlig miljö
• Kontaktperson utåt mot klienter, leverantörer och myndigheter m fl
• Ansvar för byråns telefon och allmänna mail under kontorstid vardagar
• Sköta rese- och hotellbokningar
• Planera och koordinera events samt interna konferenser och aktiviteter, luncher etc.
• Ansvar för uppdatering av hemsida och annan typ av marknadsföring och kommunikation
• Hjälpa till med personaladministrativa arbetsuppgifter, som on- och off boarding etc.

Din erfarenhet och personlighet
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbete, gärna från annan advokatbyrå eller domstol. Du är social och har god vana att arbeta med service, administration, arbetar proaktivt och kan hantera flera uppgifter parallellt. Du är ansvarstagande och noggrann och tummar inte på kvalité. Vidare trivs du med att arbeta självständigt och är trygg i dig själv. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering.
Du erbjuds
En varierande tjänst där du har möjlighet att anpassa och utveckla arbetsuppgifterna efter dina intressen och behov. Du kommer till en familjär byrå med stort engagemang och professionalitet i det vi gör samtidigt som vi vill behålla våra sunda värderingar med en god balans mellan arbete och privatliv. Tjänsten är en tillsvidareanställning på hel- eller deltid med sex månaders provanställning.
Ansökan och övrig info
I denna rekrytering samarbetar Anges advokater med Jurek Business Support. Känner du igen dig i beskrivningen så tveka inte att ansöka med CV och personligt brev redan idag. Då tjänsten ska tillsättas snarast möjligt kommer vi att göra urval och intervjuer löpande. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Kristin Nelson kristin.nelson@jurek.se. Du söker tjänsten via Jurek Rekrytering & Bemannings hemsida, www.jurek.se. 

Varmt välkommen med din ansökan!

 

Sökord: kontorsansvarig, kontorsassistent, office manager, office administrator, administratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2023
  • Ansök senast: 5 februari 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Kredithandläggare till Marginalen!

Kredithandläggare till Marginalen!

28 november 2024

HR-handläggare

27 november 2024

27 november 2024

25 november 2024