OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Aimo park
We are a parking company. Always have, and always will be. But what that means, is up to us. By rethinking how parking can influence mobility and simplify people´s everyday lives – we have embarked upon a journey. Through innovations and with people in focus, we want to make a difference. With courage and passion we are wondering - are you ready to join us?
Vi behöver bli fler inom Aimo Parks Kundservice!
Är du en god kommunikatör, problemlösare och gillar administration? Då kan du vara den vi söker!
Nu utökar vi vårt gäng inom Aimo Parks Kundservice med ytterligare en medarbetare.
Kundservicen inom Aimo Park består av två grupper; Front Office och Back Office. Totalt är vi runt 20 medarbetare som arbetar på huvudkontoret vid Globen. Vi arbetar vardagar, dagtid med telefon som främsta arbetsredskap.
Du kommer att arbeta inom gruppen Front Office. Inom Front Office arbetar vi med uthyrning av långtidsparkering till både företag och privatpersoner. Det innebär att kunder ringer in till oss för att hyra en parkering. Ditt arbete innebär att se över möjligheten att tillgodose en sådan önskan. Arbetet innebär också att genomföra förändringar vid hyra av parkering alt. lösa eventuellt uppkomna problem. Du ställs inför en rad olika frågeställningar vilka du löser självständigt alternativt tar hjälp av en kollega. Den ena frågan är aldrig den andra lik. Vi har många kunder och hoppas på att få ännu fler varför arbetet med att möta våra kunder är oerhört viktigt. Ditt arbete utför du via telefon med viss tillhörande administration.
Vi söker dig om som trivs med att ha telefon som arbetsredskap och har inställningen att problem är till för att lösas. Du trivs med arbetet att möta kunden via telefon, lösa dess efterfrågan och samtidigt utföra arbetet i våra system. Du har av tidigare arbetsgivare beskrivits som lugn och metodiskt med ett mycket trevligt och tydligt bemötande. För att klara av tjänsten behöver du dessutom vara noggrann och flexibel för att kunna möta olika förfrågningar. Du trivs med att arbeta självständigt likväl som i grupp.
Du behöver kunna kommunicera både muntligt och skriftligt på både svenska och engelska.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundservice.
Vi begär alltid in ett utdrag från Polisens belastningsregister.
Anställningen: heltid, tillsvidareanställning men 6 månaders provanställning.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Kim Wennerström, Gruppchef på telefon 08-722 15 00.
Din ansökan vill vi ha senast den 2 juli 2021. Urvalsarbetet kommer att starta omgående vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi tycker det är trevligt med samarbete men denna rekrytering hanterar vi på egen hand.