OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi och några års erfarenhet som ekonomiassistent och vill arbeta brett inom ekonomiområdet. Vi sitter i fina kontorslokaler på Birger Jarlsgatan i Stockholm.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara inom leverantörreskontra med fakturakontroll och avstämningar, samt kundreskontra med hantering av betalningsflöden. Du kommer även vara support till kollegor och kunder gällande ekonomirelaterade frågor. Vi arbetar i ekonomisystemet Visma och med Airtours egna BackOffice system. Jobbet kräver att du talar och skriver flytande svenska och engelska. Tidigare arbete i Visma eller andra redovisningssystem är meriterande.
Vi ser gärna att du är strukturerad, noggrann och att du trivs med ett periodvis högt arbetstempo. Gemenskap och ett gott samarbete är viktigt på denna arbetsplats och du förväntas bidra till detta genom att stötta dina kollegor när det behövs. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående.