OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har erfarenhet från resebranschen. Det är meriterande om du har arbetat ute på en destination för en charterarrangör, gärna som platschef eller med ekonomiansvar. Vi sitter i fina kontorslokaler på Birger Jarlsgatan i Stockholm.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara support till vår kundtjänst, kontakt med Airtours kunder, kontakt med Airtours guider och samarbetspartners på våra resmål. Du kommer också ha flera administrativa uppgifter.
Jobbet kräver att du talar och skriver flytande svenska och engelska.
Vi ser gärna att du är strukturerad, noggrann och att du trivs med ett periodvis högt arbetstempo. Gemenskap och ett gott samarbete är viktigt på denna arbetsplats och du förväntas bidra till detta genom att stötta dina kollegor när det behövs. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående.
Varmt välkommen med din ansökan!