OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som ett av Sveriges största fastighetsbolag möter vi våra kunder och partners där de är. I förvaltning och utveckling av effektiva och attraktiva kunskapsmiljöer, genom tjänster och produkter som förenklar för studenter och forskare, och i skapandet av hållbara campus som en tillgång för hela samhället. Genom erfarenhet och innovation skapar vi förutsättningar för framgångsrik forskning och utbildning. Tillsammans lyfter vi Sverige som kunskapsnation.
Trivs du i en koordinerande roll där service och hjälpsamhet är ledord i din leverans? I Akademiska Hus kundservicecenter får du möjlighet till just detta.
Ditt uppdrag:
Akademiska Hus kundservicecenter ska göra kundens vardag enklare. Som Servicekoordinator är dina primära arbetsuppgifter att per telefon, mejl och chatt möta kunden. Med hjälp av din kompetens och lyhördhet ska du identifiera problem och hitta en lösning som du sedan förmedlar till kunden på ett förtroendefullt vis. Till din hjälp har du förutom databaser och internsupport ett stöttande team som coachar dig till framgång. I kundservicecentret hjälps teamet åt att ge service bolagsövergripande. Vi är i en uppstartande fas så du får vara med i en spännande start med planeringen för lansering och även möjlighet att påverka framgångsrika arbetssätt tillsammans med projekt-teamet. Placeringsort är Lund.
Ditt bidrag
För att trivas och nå framgång hos oss behöver du ha ett genuint intresse för service och förmåga att agera på ett professionellt och inkännande vis, detta även i utmanande situationer. Du trivs i ett uppdrag där du har en variation av uppgifter och där du tillsammans med teamet tar ansvar för verksamhetens gemensamma framgång.
När vi startar upp kundservicecentret kommer lärandet och utvecklingsförmågan vara nyckeln. Du trivs med att testa på nya sätt att jobba, du kommer gärna med förslag och bidrar till att teamet coachar och uppmuntrar varandra. Din inställning och arbetsinsats är av stor betydelse, inte bara för det individuella mötet med kunden utan även för Akademiska Hus verksamhet i stort där kundservice är en av flera nycklar till att få hela kundupplevelsen att bli ännu bättre.
Du har fullgjort gymnasiet och har godkända gymnasiebetyg. Vidare har du god datavana, är bekväm med datorn som ditt primära arbetsverktyg och behärskar grundläggande program så som Officepaketet och Teams. Du har förmåga att kommunicera mycket bra så väl muntligt som skriftligt på svenska och engelska. Du har förståelse för fastighetsdrift, förvaltning och uthyrning.
Det är meriterande om du har erfarenhet av Faciliate. Det är även meriterande med erfarenhet av att utveckla internt digitalt stöd som FAQ, utbildningsfilmer och e-learning.
Vi erbjuder
På Akademiska Hus blir du välkomnad in i en stimulerande miljö med vänlig företagskultur och spännande arbetsuppgifter. Du ges från början ett stort ansvar på vägen mot vårt gemensamma mål - att skapa attraktiva kunskapsmiljöer. Här får du en unik chans att påverka och bidra till framtiden och du får möjlighet att växa i en kunskapsstark organisation. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald kan tillföra verksamheten och eftersträvar därför en kreativ blandning av medarbetare och en jämn könsfördelning.
Vill du veta mer om Akademiska Hus - Titta på vår FILM
Nyfiken?
I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Jefferson Wells. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Patrik Nordberg på 070-377 46 07 alt patrik.nordberg@jeffersonwells.se
Ansökan
Välkommen med din ansökan snarast, dock senast den 20 januari. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.
Kontaktpersoner på detta företaget
Therese Rocafort Svensson
+46705787277