Aktiv Delgivning söker Process Advisor

Aktiv Delgivning söker Process Advisor

Arbetsbeskrivning

TJÄNSTEN
Aktiv Delgivning är en del av Alektumkoncernen som är ett internationellt företag som finns på 16 marknader i Europa. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.

I rollen som Process Advisor blir du Aktiv Delgivnings ombud och sköter kommunikation med kunder, delgivningsmän, gäldenärer och myndigheter på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Arbetet innefattar förutom detta även, registrering av nya uppdrag, nyrekrytering av delgivningsmän, efterforskning i olika ärenden osv. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättning att hantera varje ärende på bästa sätt.

Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att nyttja din analytiska förmåga och hjälpa våra delgivningsmän att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas med sina uppdrag.

VEM SÖKER VI?
Vi söker dig som har några års erfarenhet från att arbeta med administration, gärna inom delgivning eller som inkassohandläggare. Har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder och delgivare. Du uppskattar möten med andra människor och kan sätta dig in i andra människors situation och skapa ett förtroende. Du är analytisk, noggrann, bra på att prioritera och kan fatta snabba, välgrundade beslut. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Du har även ett intresse i att bidra till ett fortsatt förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans.

START
Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg. Tillträde enligt överenskommelse.

INTRESSERAD?
Välkommen in med din ansökan senaste den 31 augusti. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

Vill du veta mer om tjänsten?
Har du frågor om tjänsten, välkommen att kontakta Daniel Holm, VD, daniel.holm@alektumgroup.com, telefon: 031-7307626

Om du vill veta mer om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Johan Börjesson, johan.borjesson@alektumgroup.com, telefon: 070-734 34 38

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Alektum Group | Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 augusti 2020
  • Ansök senast: 31 augusti 2020

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024