OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara del av Östersunds stadsutveckling och ett nytt servicekoncept? Vi söker två servicemedarbetare som brinner för kundbemötande och utveckling till vårt nystartade PickPackPost.
Ditt nya arbete
Vi jobbar aktivt med att utveckla Östersunds stadskärna till att bli en ledande plats för shopping, möten, jobb, upplevelser och boende. I den nya miljön öppnar vi nu den moderna logistikhuben PickPackPost. Här kan du hämta och lämna paket och testa kläder i provrum för att ta med hem eller returnera. Här kommer också att finnas pop-up-ytor, lagerhantering och flera andra servicetjänster för våra hyresgäster i gallerian. PickPackPost ska underlätta framtidens handel i en skön och kreativ miljö.
Ditt främsta uppdrag blir att ge besökarna en bättre, modernare och mer effektiv upplevelse kring pakethantering, där din inställning och ditt mottagande är avgörande. Som servicemedarbetare bemannar du därför paketutlämningen och säkerställer att processen flyter på ett smidigt sätt.
PickPackPost bemannas måndag-söndag vilket betyder att såväl kvällar och helger ingår i dina arbetstider. Tjänsterna är på heltid och vi tillämpar provanställning. Självklart har vi kollektivavtal.
Vem är du?
Vi vet att relationer är A och O för dig som söker och att du älskar sociala sammanhang. Kanske jobbar du idag som butikssäljare eller kundservicearbetare men längtar efter ett nytt spännande uppdrag där du får ta större ansvar och utveckla verksamheten? Som person tror vi att du är enkel, personlig och aktiv. Du är modig och får saker att hända och du ser positivt på att på sikt ta ännu större ansvar vid PickPackPost.
Vårt erbjudande
Hos oss får du möjlighet att, i ett tidigt skede av att lansera vårt nya koncept, vara med och forma våra framtida PickPackPost-hubbar i gallerior runt om i Sverige. Det här är ett projekt som kommer fortsätta att utvecklas under året. Syftet är att ge våra besökare och galleriornas hyresgäster så bra förutsättningar som möjligt för en bra kundupplevelse och blomstrande verksamheter.
Din ansökan
Uppdraget startar i början av juni, vi vill därför ha din ansökan så snart som möjligt. Sök senast 17 maj. Urval och intervjuer sker löpande.
Vid frågor, kontakta Annie Skoglund, HR-ansvarig på Diös på telefonnummer 010-470 95 71.
Varmt välkommen med din ansökan, ser fram emot att träffa dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Annie Skoglund
0770-332200