OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ALD Automotive AB söker en ny kollega till vår Remarketing-avdelning i Täby. Vi söker dig som gillar att arbeta med hög kvalité och ge bästa tänkbara service. Du trivs med att ha en bred roll och arbeta i ett högt tempo där du får ta mycket eget ansvar och ha många interna och externa kontaktytor.
Som Remarketing Administrator arbetar du i vårt Carmarket team där du är en viktig del i kontakten med våra kunder. I rollen ingår administration av bilförsäljning och logistik. Du kommer tillhöra ett öppet och samarbetsvilligt team på 8 personer.
I rollen som Remarketing Administrator arbetar du bland annat med:
- Uppdatera ALD:s system med inbetalningar och försäljningsinformation samt registrera fordon på köpare.
- Bevaka exportförsäljningar och ha daglig kontakt med ALD:s exportköpare gällande CMR-dokumentation och registreringsbevis.
- Boka transporter för sålda fordon och avregistrerar fordon hos Transportstyrelsen.
- Kontakt med kunder via telefon och mail.
Vi söker dig som:
- Har en godkänd gymnasial utbildning
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Goda kunskaper i officepaketet, främst Excel
- Goda systemkunskaper
- Uttrycker dig mycket väl i svenska och engelska i både tal och skrift
- Har B-körkort
För att lyckas i rollen som Remarketing Administrator är du en teamspelare som lyssnar på både kollegor och kunder. Du klarar att arbeta i ett högt tempo och hantera ett flertal olika uppgifter samtidigt. Utöver detta är serviceinriktad och kommunikativ då du i rollen kommer ha en del kundkontakt. Du är även noggrann strukturerad och tar stort ansvar för ditt arbete.
Urval kommer ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan kommer endast att hanteras av rekryterande chef och HR. (Samtal och/eller mail från rekryterare och annonsörer undanbedes).