OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en alert och representativ receptionist till deras kontor i centrala Stockholm. Tjänsten beräknas starta omgående, till en början på deltid för att eventuellt öka i tjänstgöringsgrad efter årsskiftet.
Arbetsuppgifter
Traditionella receptionistsysslor som att ta emot besökare, ordna med beställningar inför möten, hantera reseräkningar, skanna dokument etc.
Arbetstid
Mån-tors 12.00-16.00
Fre 08.00-17.00
Ev. utökade arbetstider efter årsskiftet.
Önskade kvalifikationer
Vi söker dig som tidigare arbetat i en serviceinriktad roll, gärna i reception i internationell miljö. Mycket goda kunskaper i engelska är ett krav och det är meriterande om du även har goda kunskaper i franska.
Personliga egenskaper
Du trivs att arbeta i en varierad roll där du ena stunden planerar en stor konferens för att sedan i nästa byta en glödlampa. Du är representativ och förstår vikten av ett gott kundbemötande. För oss är det en självklarhet att alla våra konsulter är aktiva och flexibla och gillar att lösa problem.
Känns det här som du? Hör av dig till oss i dag! Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och tillsätta tjänsten så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Kandidatansvarig Erica Wiquist
0734-365395
Regionchef Emil Eriksson
0734-36 25 90
Konsultchef Andrea Gerholm
Andreas Blixt
Kandidatansvarig Erica Wiquist
0725-992064
Regionchef Emil Eriksson
0725-99 20 60
Kandidatansvarig Erica Wiquist
0725-99 20 64
Bokningsansvarig Emma Andersson
0725-99 20 63
Konsultchef Jeanette Bohlin
0725-992052
Konsultchef Matilda Johansson