Allabrf söker kundansvarig Account Manager till sin ekonomiska förvaltning

Arbetsbeskrivning

Allabrf utvecklar digitala och innovativa tjänster för bostadsrättsföreningar och man har sedan starten 2015 haft en framgångsrik resa framåt vilket har positionerat företaget som en av de marknadsledande aktörerna idag.

 
På Allabrf har man en genuin och välmående företagskultur där man lägger stor vikt på att ha högt i tak och det sociala umgänget i kombination med en stark framåtanda och teamkänsla. Trivs du att arbeta i ett entreprenöriellt bolag med snabba beslutsvägar och där du dessutom har en tidigare bakgrund inom försäljning och ekonomi kan du vara den vi söker. Allabrf har idag 25 anställda i Stockholm.
 
ROLLBESKRIVNING
 
I rollen som säljare kommer du att erbjuda ekonomisk förvaltning till bostadsrättsföreningar. En anpassad och uppskattad tjänst som hjälper styrelser att spara tid på administrativt arbete samt få en bättre kontroll och överblick kring föreningens ekonomi. Förutom smarta digitala funktioner som underlättar hantering av de viktigaste funktionerna innefattar tjänsten även personlig rådgivning hos ekonomiska förvaltare som är experter på bostadsrättsföreningar. 
 
Tjänsten är relativt komplex vilket innebär säljprocesser på ca 6 mån och det är viktigt att man på djupet förstår hur bostadsrättsföreningars ekonomi fungerar. Allt eftersom kundstocken breddas kommer du på sikt även agera ekonomisk rådgivare åt dina egna kunder. 
 
Det finns stora möjligheter att lyckas i denna roll då Allabrf har en stark position på marknaden i kombination med Sveriges största databas med ekonomisk information om mer än 25 000 föreningar. 
 
DIN PROFIL
 
Vi söker en engagerad och målmedveten säljare, gärna med en bakgrund inom ekonomi. Det är viktigt att du som person är trygg i dig själv och utstrålar trygghet för kunderna. Du har tidigare erfarenhet av att bedriva kundorienterad försäljning mot uppsatta mål och motiveras av att få komma i kontakt med nya människor och kunder. Du förstår vad som krävs av dig för att skapa goda långsiktiga kundrelationer och du är en person som prioriterar ditt arbete och gläds åt framgångar.      
 
Vi tror att du är en person som är redo att ta nästa steg in i ett spännande dynamiskt bolag med stora utvecklingsmöjligheter och kan bidra med en härlig energi. 
 
Minst 2-4 års erfarenhet av försäljning eller kundansvar.
Relevant bakgrund inom ekonomi är väldigt meriterande.
Målmedveten och relationsskapande.

 
VAD KAN ALLA BRF ERBJUDA DIG


Bra fast lön i kombination med ett attraktivt provisionssystem.
Arbeta med tjänster som är attraktiva och kvalitetssäkrade.
Stor frihet och högt i tak.
Möjlighet att arbeta på ett marknadsledande företag med goda utvecklingsmöjligheter.
Kickoffer och kollegor med bra sammanhållning som stöttar varandra i arbetet.
Centralt kontor i Sturegallerian med öppet kontorslandskap.


ANSÖKAN


Urval och intervjuer sker löpande.


KONTAKT


Ansök här eller maila oss din ansökan till jobb@qonsulta.se så tar vi kontakt med dig!


Qonsulta Sweden AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag med säte i Stockholm. Vi hjälper företag i alla branscher med att hitta kompetent och validerad personal inom försäljning och kundtjänst. Besök oss gärna på www.qonsulta.se




Sökord: säljare, account manager, företagssäljare, key account manager, innesäljare, stockholm, b2b, marketing

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qonsulta Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 15 december 2021
  • Ansök senast: 23 februari 2022

Postadress

Hammarby kaj 16
STOCKHOLM, 12063

Liknande jobb


14 november 2024