OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Canal Digital
Canal Digital är Nordens ledande TV-distributör med över 100 TV-kanaler och interaktiva tjänster som används av närmare tre miljoner tittare varje dag. Vi erbjuder det bredaste utbudet med oslagbar ljud och bild, direkt från vår egen satellit. Via vår playtjänst kan våra kunder dessutom se på TV när som helst, var som helst.
Är du den vi söker?
Är du en serviceinriktad person som tror på laget före jaget? Brinner du för att ge kunden bästa möjliga service? Canal Digital söker nu efter sin nästa kundtjänstmedarbetare som vill bidra med god stämning till deras team och ge kunden bästa möjliga servicen.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att främst använda telefonen som redskap, dina arbetsuppgifter innefattar b.la:
Besvara inkommande telefonsamtal och mail
Arbeta med kundlojalitet och winback
Du kommer att ingå i ett team där kulturen präglas av god och avslappnad stämning med högt i tak.
Vem söker vi?
För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du har någon typ av serviceerfarenhet. Har du tidigare vana att arbeta med telefon som ditt främsta arbetsredskap är det meriterande. Du talar och skriver flytande i svenska.
Men viktigast för oss är hur du är som person. För att passa in i teamet ser vi gärna att du har ett genuint intresse för kundservice, är prestigelös och vill lära dig och utvecklas i din roll. Vidare tror vi att du drivs av att arbeta mål fokuserat och att arbeta i högt tempo. Att möta kunder professionellt ser du som en självklarhet och du är en sann teamplayer som tror på laget före jaget. Du är flexibel i ditt arbetssätt och är inte rädd för förändringar.
Övrigt:
Start: Omgående
Omfattning: Heltid. 100%
Placering: Helsingborg
Lön: Grundlön samt bonus.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav