Allente i Kalmar söker kundtjänststjärnor!

Allente i Kalmar söker kundtjänststjärnor!

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå utav att ge kundservice i världsklass till Allentes kunder. Du kommer att svara på inkommande kundsamtal där ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande utefter kundens behov och önskemål.

Arbetsrollen är bred och du hanterar inkommande samtal inom kundservice, fakturafrågor och teknisk support. För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling.

Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Fördelen med att jobba på Webhelp är att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra - utöver din grundlön!

Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en utbildning som pågår under dina 6 första veckor. Utbildningen innehåller både teoretiska och praktiska moment och är självklart betald. Vi förbereder dig som nyanställd på bästa sätt och du kommer att få kunskaper inom följande områden:

- Kundsystem
- Fakturahantering
- Teknik
- Försäljning, retorik och samtalshantering


Sammantaget ska du på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera en kundupplevelse i världsklass.

Vi söker dig som.....
Älskar kundbemötande och som lägger stor vikt vid att hjälpa både kunder och kollegor. Du har grundläggande datorkunskaper, vill utvecklas i din arbetsroll och tycker försäljning låter spännande. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav.

Välj mellan att jobba från kontoret eller en hybridlösning
Vid 100% kontorsarbete kommer du att omges av härliga kollegor varje dag på Kalmarkontoret. Om du istället väljer att arbeta hybrid från vårt kontor i Kalmar kommer du att påbörja din anställning på plats med utbildning och introduktion till tjänsten. När du känner dig mer bekväm i din roll kommer du ha möjlighet att arbeta hemifrån, vi räknar med att du efter ca 2 månader gradvis ska kunna börja arbeta hemifrån någon dag per vecka. Efter din provanställning på 6 månader kommer du vara tillräckligt varm i kläderna för att kunna arbeta ungefär 1 dag i veckan från kontoret och resterande arbetstid från ditt hem, vill du arbeta från kontoret oftare uppmuntrar vi självklart till det.

Vi ger dig det bästa av två världar, du får chans att både arbeta på vårt härliga kontor i Kalmar och vid din trygga punkt i hemmet. Stämningen på kontoret är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.



Utvecklas här på Webhelp!
Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag en av de största kundtjänstleverantörerna i världen där vi strävar efter att växa ytterligare - det gör vi gärna tillsammans med dig!



Vi vill att du uppfyller följande krav:
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska.
- Fyllt 18 år
- Finns ej med i belastningsregister




STARTDATUM: 2022-10-17, 2022-10-31 eller 2022-11-14

PLACERINGSORT: Kalmar med möjlighet till hybrid lösning- efter provanställningen kommer du få möjlighet arbeta upp till 80% hemifrån.

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 100% (börjar med 6 månaders provanställning). Flexibel anställningsform på 75%-100% efter överenskommelse.

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Vardagar 08.00-19.00, helger 10.00-19.00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-11-04

Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Så sökt idag, vi ser fram emot din ansökan!



Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024