OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Q är ett bemannings- och rekryteringsföretag inriktade på områdena teknik/IT, industri samt HR/ekonomi. Våra kunder består av såväl stora som små företag som önskar hjälp med bemannings- och rekryteringstjänster där vi erbjuder personallösningar inom specialistområden och chefsnivå. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och medlemmar i branschorganisationen Almega samt Svenskt Näringsliv.
Beskrivning
Till vårt trevliga och expansiva fastighetsbolag söker vi en driven, allert och glad kundansvarig.
Tjänsten är långsiktig och inleds med uthyrning hos vårt kundföretag med ambition till överrekrytering, ev. kan även anställning direkt hos kunden bli aktuell.
Arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för hyresgäster i kommersiella och privata fastigheter. Det innebär
- Vara företagets ansikte utåt via telefon eller gentemot besökare.
- Felanmälan
- Nyckelhantering
- Insortering av kontrakt
- Administration av ritningar och andra dokument
- Kontorets inre skötsel vad gäller såväl kontorsmaterial som trivselutrymmen Uppdateringa av hemsida
- IT inköp
- Samordning av underentreprenörer
- Organisation och genomförande av kund och personalevents
Kvalifikationer
Vi söker dig som har lämplig uutbildningsbakgrund i kombination med något eller några års arbetslivserfarenhet inom administrativt yrke.
Som person är du prestigelös, driven, strukturerad och självständig.
Villkor
Tjänsten är en uthyrning vid vårt trevliga företag i centrala Linköping. Alternativt kan direkt-rekrytering vid vårt kundföretag komma att bli aktuell. Tjänsten ska tillsättas omgående varför vi emotser din ansökan snarast. Frågor besvaras via e-post: info@qbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Löfgren
013-470 39 05