Allround Administratör med erfarenhet av Hogia och Agda PS till vår kund Me

Allround Administratör med erfarenhet av Hogia och Agda PS till vår kund Me

Arbetsbeskrivning

Ny Kollega skapar nya möjligheter och växtkraft mellan människor och företag främst inom Öresundsregionen men även i Göteborg och Stockholm. Vi levererar kundanpassade tjänster inom: Rekrytering - Search - Personaluthyrning - Interim. Vi är medlem i Kompetensföretagen och blev i oktober 2021 ett auktoriserat rekryterings- och uthyrningsföretag. Läs mer om oss på vår hemsida nykollega.se eller följ oss på LinkedIn och Facebook.

.

Vi söker nu omgående en Allround Administratör med erfarenhet av Hogia och Agda PS till ett längre uthyrningsuppdrag (cirka 12-15 månader, ett graviditetsvikariat) ute hos vår kund i Ängelholm. Omfattningen är på cirka 50-75% av motsvarande en heltidstjänst med tillträde omgående.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter som fakturering och löner men även andra arbetsuppgifter inom backoffice som t.ex. reception eller telefonväxel. Många av arbetsuppgifterna kommer att handla om att mata in olika data i kundens fakturerings- och lönesystem.

Vårt erbjudande 
Vi erbjuder ett omväxlande arbete inom en viktig del av kundens verksamhet. Vår kund är ett framgångsrikt svenskt företag som är en komplett leverantör av eldfast och syrafasta installationer för den tunga industrin. För rätt person finns goda möjligheter till fortsatt anställning på kundföretaget efter avslutad uthyrningsperiod.

Dina personliga egenskaper
-Du kan börja omgående.
-Är en naturlig och glad person.
-Är flexibel och allround som person.
-Har god allmän datavana (Office 365 programmen).
-Har god vana och kunskap av ekonomisystemet Hogia samt av löneprogrammet Agda PS.
-Har tidigare vana och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration/backoffice.
-Behärskar svenska samt engelska språket i tal och skrift.
-Är bosatt i närområdet kring Ängelholm.

Arbetsort & arbetstider
Arbetet sker på kundens kontor i Ängelholm. Arbetstid är dagtid (måndag-fredag). Enligt gällande kollektivavtal Unionen. Omfattning cirka 50-75% av motsvarande heltid.

Observera tillträde omgående enligt överenskommelse.

Ansökan
Välkommen att kontakta Ny Kollegas rekryteringsspecialist Johan Spjuth på 0733- 67 06 60 vid frågor om tjänsten. Sista ansökningsdag är den 26 mars, men ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande. 

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Ny Kollega i Skåne
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2023
  • Ansök senast: 26 mars 2023

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024