OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic work söker nu för kunds räkning en allroundkontorist. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic work men arbeta ute hos en av våra kunder. Det aktuella företaget arbetar med import av läkemedel. I rollen som allroundkontorist kommer du att fungera som en "allt i allo". Du kommer att fungera som en receptionist, kontorist, assistent och samordnare. Tanken är att du successivt ska växa in i rollen och få utökade arbetsuppgifter inom logistik och inköp på längre sikt. Vi söker dig som har en god organisationsförmåga och som inte är rädd för att ta egna initiativ. Då du kommer att fungera som spindeln i nätet är det viktigt att du är prestigelös och gillar att ta dig an nya arbetsuppgifter av varierande karaktär. Som person är du självklart servicemedveten och har en öppen och positiv attityd. Förutom kunskaper i engelska är ytterligare språkkunskaper en stort plus. Körkort är ett krav.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Jennie Ridderstad
0313523376
0736444136
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
konsultchef Matilda Lyngéus
0313523386
0701617309
konsultchef Jennie Ridderstad
031-352 3376
Catrin Wiberg
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
Konsultchef Camilla Brehm
031-352 33 54
Maria Grönqvist
CM Emma Isaksson
031-3523389
0701-617357