OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en allt-i-allo för uthyrning till en av våra kunder i Åkersbergatrakten, ett mindre företag. Du kommer bl.a. att ta emot kunder, svara i telefon, boka transporter och frakter, skicka orderbekräftelser, sätta på kaffet, städa kontoret två gånger i månaden och rycka in där det behövs.
Arbetsstart 15 januari 2024. Tjänsten är på 75-100 % och avser inledningsvis en månad, men kan bli förlängd.
Din profil
Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du bör ha datavana och kunna använda Outlook (e-post), Excel och Word. Har du erfarenhet av ekonomi och administration är det ett plus.
Som person är du serviceinriktad, noggrann, kommunikativ och prestigelös. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Eftersom vår kund finns i norra Stor-Stockholm bör du vara bosatt i närområdet eller lätt kunna pendla hit. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist