OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning
Tillträde: omgående eller enligt överenskommelse
Lön: Fast månadslön och team bonus
Om jobbet
Brinner du för att skapa goda långsiktiga relationer med andra människor? Vill du arbeta inom ett spännande och högaktuellt område på en familjär arbetsplats mitt i centrala Stockholm, där du dagligen gör viktiga insatser för att avlasta sjukvården tillsammans med andra kompetenta kollegor? Då är den här tjänsten något för dig!
Om tjänsten:
Som vår nya bemanningsassistent arbetar du som spindeln i nätet och har en mycket god förmåga att hantera många olika arbetsuppgifter samtidigt. Du har en nyckelroll i att stödja dina kollegor med allehanda sysslor så att det dagliga arbetet löper på effektivt och de gemensamma målsättningarna nås. Rollen är omväxlande med ett stundtals högt tempo där du självständigt driver ditt arbete framåt men i nära dialog med bemanningsteamet.
Ditt främsta arbete innebär att hjälpa till med stora delar av vår bemanningsprocessen. Tjänsten innebär en daglig kontakt med kunder och konsulter och vi ser det därför som en självklarhet att du är bekväm med att ha telefon och dator som arbetsredskap. Den stora variationen av arbetsuppgifter innebär en spännande, utvecklande och stimulerande roll för rätt person.
Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ta referenser och diverse kontroller
Koordinering och stöttning i bemanningsprocessen
Ha löpande kontakt med våra kunder
Boka avstämningar med konsulter
Arbeta i vårt CRM-system
Stötta bemanningsteamet i det dagliga arbetet
Vem är du?
Du är strukturerad, välorganiserad med en god förmåga att växla mellan olika typer av arbetsuppgifter.
Du har förmåga att ta egna initiativ, prioritera under högt tempo samt arbeta mot deadline.
Som person är du social, utåtriktad och bidrar till ett positivt arbetsklimat
Du kan uttrycka dig väl i såväl tal som skrift.
Du är målinriktad och prestigelös vilket innebär att du kan hugga i där det behövs eftersom du hela tiden har företagets bästa i fokus.
Du är ansvarsfull, lösningsorienterad och trygg i dig själv
En rekrytering är alltid personlig för oss. Vi värdesätter därför högt hur du är som person.
Krav
Vi ser att det är nödvändigt med tidigare erfarenhet av administrativt arbete, kundkontakt och service. Meriterande med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Om Almia
Almia Vårdbemanning är ett ungt företag som grundades 2016. Vi arbetar med rekrytering och bemanning av legitimerad sjukvårdspersonal och våra kunder är landsting, kommuner samt privata vårdföretag. Vi sitter i ljusa, härliga lokaler centralt i Stockholm. Hos oss är klimatet och trivseln inom företaget nyckeln till vår framgång. Vi har högt i tak och värdesätter allas åsikter, vi arbetar tätt med att fatta beslut tillsammans. Vill du jobba i ett gäng med mycket driv, hjärta och kärlek så ska du definitivt söka denna tjänst.
Din ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Julia på 073 500 3088 eller julia@almiabemanning.se
Vi intervjuar löpande, så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Eklöf
Jenny Linnarsson
Sara Lawass
Sara Lawass
0735004725
Jenny Linnarsson
0735001299
Daniel Eklöf
0735002777
Sanne Eriksson
Julia
Cissi
Rosie Billquist