Almia söker konsultchef till kontoret i Stockholm

Almia söker konsultchef till kontoret i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta inom ett spännande och högaktuellt område på en familjär arbetsplats mitt i centrala Stockholm, där du dagligen gör viktiga insatser för att avlasta sjukvården tillsammans med andra kompetenta kollegor?
Vi söker dig som är ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv för att axla rollen som rekryterande konsultchef på Almia!
Om rollen som rekryterande konsultchef
Som rekryterande konsultchef ansvarar du för hela processen, från försäljning till rekrytering och vidareplacering av våra fantastiska konsulter runt om i landet. Du arbetar långsiktigt och strukturerat för att vårda relationer med dina kandidater, konsulter och kunder, och har alltid örat mot rälsen för att hitta den bästa matchningen mellan konsult och kund. Din roll är central i bolaget och på många sätt är du spindeln i nätet i ett prestigelöst och sammansvetsat team.
 
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvara för att driva flera rekryteringsprocesser parallellt från ax till limpa
Kontinuerligt bygga och utveckla relationer med uppdragsgivare och kandidater
Bygga långsiktiga konsultrelationer vilket inkluderar nära kontakt med konsulterna inför uppdrag, täta uppföljningar under uppdragen samt efter uppdragen. Bistå konsulterna med nya förslag på uppdrag och säkerställa att deras profiler är uppdaterade och godkända.
Bygga långsiktiga kundrelationer, både med befintliga och nya kunder för att säkerställa när deras konsultbehov uppstår – kunna träffsäkert tillsätta rätt konsult.
Bidra och ansvara för en professionell och kvalitativ konsult- kundupplevelse från a till ö.


Din bakgrund
1-3 års arbetslivserfarenhet av arbete med hög servicegrad, van att hantera flertalet kontaktytor och det är meriterande om din erfarenhet är från rekryterings- /eller bemanningsföretag.
En rekrytering är alltid personlig för oss. Vi lägger därför stor vikt vid hur du är som person – din inställning och attityd är av största betydelse för att du ska bli framgångsrik med oss!

Som person ser vi att du är:
Social, utåtriktad och bidrar till ett positivt arbetsklimat
Strukturerad, välorganiserad med en god förmåga att växla mellan olika typer av arbetsuppgifter.
Har förmåga att ta egna initiativ, prioritera under högt tempo samt arbeta mot deadlines.
Kommunikativ och kan uttrycka dig väl i såväl tal som skrift.
Målinriktad och prestigelös vilket innebär att du kan hugga i där det behövs eftersom du hela tiden har företagets bästa i fokus.
Ansvarsfull, lösningsorienterad samt trygg i dig själv

 
Om Almia
Almia är ett företag som grundades 2016. Vi arbetar med rekrytering och bemanning av legitimerad sjukvårdspersonal och våra kunder är landsting, kommuner samt privata vårdföretag. Vi befinner oss just nu på en spännande tillväxtresa och det finns därför stora möjligheter att utvecklas och ta en större roll hos oss i framtiden.
Vår vardag levs efter våra värdeord: Professionella, Familjära och Engagerade. Vi sitter i ljusa, härliga lokaler ett stenkast ifrån Östermalmstorg i Stockholm.
Vi är ett gäng med mycket energi, kärlek och gemenskap! Vi söker vår nästa kollega och ser fram emot din ansökan. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.almia.se


Låter detta intressant för dig?
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Julia på 073 500 3088 eller julia@almia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniel Eklöf

Jenny Linnarsson

Sara Lawass

Sara Lawass
0735004725
Jenny Linnarsson
0735001299
Daniel Eklöf
0735002777
Sanne Eriksson

Julia

Cissi

Rosie Billquist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Almia AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2023
  • Ansök senast: 18 november 2023

Besöksadress

Linnégatan 6
None

Postadress

Linnégatan 6
Stockholm, 11447

Liknande jobb


CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024