Älskar du att arbeta remote? Bli vår dansktalande Home Agent

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu för vår kund H1 Communications räkning en Home Agent. Det innebär att du har chansen att jobba från soffan eller köksbordet. Du bestämmer själv!

Vi letar efter en driven och energisk person som talar flytande svenska och danska som trivs bra med att jobba hemifrån. Din primära uppgift är att hantera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt och kräver därav att du brinner för att ge bra och högklassig service samt har ett intresse för IT.

Om uppdraget
Du kommer att ingå i ett team där ni tillsammans hjälps åt med supporten för ett antal olika produkter, tjänster och applikationer. Om du tidigare har arbetat i en supportande roll är det meriterande. Tjänsten ställer dessutom krav på att du har god självdisciplin då arbetsplatsen är vart du vill.

Ett krav är att du både danska och svenska.
Tjänsten är på heltid men du arbetar remote!

Om H1 Communication
H1 Communication är ett nordiskt BPO-företag med europeiska samarbetspartners som erbjuder outsourcing av kundservice, teknisk support, PKI-tjänster och svarsservice. Som Nordens största delägarledda branschaktör bygger H1 kundnära samarbeten med stort engagemang och kontinuitet i alla lägen. Med flertalet ISO certifieringar och enheter runt om i Norden erbjuds alla tjänster på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om.

H1 har ca 400 anställda och hanterar över 20 miljoner kundkontakter per år för sina uppdragsgivare i både offentlig och privat sektor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024