OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Phone House är Sveriges största oberoende återförsäljare av mobiltelefoner och kringutrustning och för oss är våra kunder vår passion.Vi vänder oss både mot privat- och företagsmarknaden.Vi strävar alltid efter att vara bättre imorgon än vi var igår.Med rätt inställning driver vi organisationen framåt och når våra mål.Vi erbjuder ett ansvarsfullt arbete i en bra arbetsmiljö med trevliga arbetskamrater och goda utvecklingsmöjligheter inom en internationell koncern. Tack vare kraftigt ökande orderingång och många nya kunder expanderar vi nu vår kundtjänst med 1 person i Stockholm, Nacka.Du kommer att ha ett totalansvar för all kundtjänst som omfattar vår webbsida.I arbetet ingår bl.a. att göra klart alla beställningar som kunder har beställt, svara/besvara alla samtal som kommer in till bolaget samt skapa merförsäljning på alla kundkontakter.För att trivas i denna roll behöver du ha ett stort hjärta för service och försäljning!Du är en kvalitetsmedveten person med bra telefonröst som kan kombinera högt tempo med god service.Naturligtvis har du ett positivt sätt, är utåtriktad och tycker om att vara i händelsernas centrum.Drivkraft, egen initiativförmåga och utpräglat ordningssinne är andra egenskaper som vi gärna ser att du har. Du har goda kunskaper i svenska samt har god datavana.Erfarenhet av kundtjänstarbete i liknande bransch är meriterande.Placering: Stockholm, Nacka Referensnummer: CSI, Stockholm Sista Ansökningsdatum: 18 mars OBS!Skicka in din ansökan snarast, då vi kallar till intervjuer löpande.