OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning:
Vi söker en strukturerad och arbetsvillig ekonomiassistent för ett uthyrningsuppdrag till vår kund.
Ekonomi
Scanna och läsa in leverantörsfakturor i IFS Bokföra kundbetalningar Bokföra leverantörsbetalningar Bevaka försenade kundbetalningar, skicka påminnelser Matcha råvaru-/fraktfakturor där pris OK Om en mer kunnig person inom ekonomi så kan även övrig löpande redovisning läggas över på personen
Marknad/biprod
Kundfakturering Fakturering spånbalar
Löner/tid
Korrigering stämplingar IFS Tid Schemaändringar personal i IFS Tid Administration anställningsavtal visstidare Arbetsgivarintyg
Allmän administration/kontorsgöromål
Posthantering Beställning kontorsmaterial – utifrån ett standardiserat sortiment Beställning kök Beställa/hämta lunch/fika etc. vid behov Svarsgrupp telefoni
Kvalifikationer:
Du som söker har ett noggrannt och strukturerat arbetssätt. Det är ett stort plus om du har erfarenhet eller utbildning inom ekonomi/löner. Vi ser att du har en mycket god datavana, det är meriterande om du har arbetat med ekonomi- eller affärssystem tidigare.
Företagsbeskrivning:
Vår kund finns i Åmåls kommun. Starten för uppdraget är beräknad omkring mitten av juni och fortsätter fram till årsskiftet. Tjänsten kommer att vara en deltidtjänst på 75%. För rätt person finns det möjlighet att få en tillsvidareanställning hos vår kund.
Ansökan:
Klicka på länken "skicka ansökan" för att söka tjänsten.
Välkommen att skicka din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Thorstensson
0532 - 102 70, 0739 - 800 950
Tom Sjötun
Stefan Thorstensson
Joacim Dahlman
Lars Hedberg
Andreas Jansson
0725541165
Andreas Jansson
+46 725541165
Joacim Dahlman
+46 769497700
Hampus Johansson
+46 727272739
Hampus Johansson