Ambitiös och strukturerad ekonomiassistent!

Arbetsbeskrivning

Söker du en administrativ tjänst på 75%? Då har vi rätt tjänst för dig!

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med leverantörsreskontra och hjälpa inköpsavdelningen med att koppla rätt order med rätt faktura. Arbetet är lite av ett detektivarbete där du inte får vara rätt för att söka information i t.ex. olika system. Du kommer jobba mycket nära inköpsavdelningen. Andra arbetsuppgifter som kan förekomma är att arbeta i Excell och scanning av fakturor.

Om företaget

Vårt kundföretag är ett av landets mest kända varumärken vad gäller e-handel av vitvaror och hushållsapparater för hem och trädgård. De har flera gånger blivit utsedda till årets e-handlare. Finns i representerade i hela Norden och är ett 60-tal anställda här i Sverige.

Din profil

Krav:
- Gymnasieekonom eller motsvarande
- Datavana
- Svenska i tal och skrift

Meriterande:
- Erfarenhet av Navision eller Medius

Som person är du snabb på att lära dig nya saker och flexibel i att ta dig an nya uppgifter. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och gillar fart och fläkt!

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor

Start: 24 augusti
Omfattning: 75% måndag-fredag
Ort: Stockholm, centralt

Urval sker löpande så sök redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 13 augusti 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


15 november 2024

Ekonomiadministratör

Ekonomiadministratör

15 november 2024

14 november 2024

14 november 2024