OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du affärsdriven, kvalitetsmedveten, prestigelös samt tycker att det är roligt med långsiktiga kundrelationer? Föredrar du kvalitet före kvantitet? Läs vidare
Är du i början av din karriär och arbetar som rekryteringsassistent eller har du hunnit skaffa dig erfarenhet av rekrytering men är redo för nästa steg i karriären? Läs vidare
Arbetar du idag med att rekrytera stjärnor inom kundservice och vill gärna fortsätta med det fast tillsammans med oss ? Läs vidare
Du föredrar mindre bolag och vill arbeta på ett startup med stark tillväxt där du snabbt får mycket ansvar, möjligheten att kunna påverka och ges förtroendet att hantera våra nyckelkunder samt självständigt arbeta med hela rekryteringsprocessen. Välkommen med ansökan 😊
Om oss
Vi är ett litet men dedikerat och motiverat gäng som brinner för rekrytering, bemanning och utbildning inom affärsområdet kundtjänst. Vi arbetar leveransfokuserat och resultatorienterat samtidigt som vi strävar efter att överträffa kunders, konsulters och kandidaters förväntningar!
The Wofi är ett rekrytering- och bemanningsföretag som är 100 procent nischade inom kundtjänst. Vi vill lyfta kundtjänstyrkets status och vår nisch ger oss möjlighet att fokusera och bli bäst i branschen inom vårt arbete. Varför har vi valt att fokusera på kundtjänst? För att vi älskar kundtjänst! Det är en rolig målgrupp att arbeta med både ur ett kandidat- och ett kundperspektiv, en viktig del av varje framgångsrikt företag och ett område där vi ser en enorm potential att växa! Vårt arbete utgår från vårt kontor på Kungsgatan men erbjuder möjligheten att kunna jobba hemifrån också.
Dina primära arbetsuppgifter kommer att vara:
- Delta på fysiska / digitala kundmöten och genomföra kravprofilsanalyser
- Skriva annonser samt publicera dessa i alla de kanaler vi samarbetar med
- Research efter de bästa kandidaterna i våra externa CV databaser
- Selektering av Cv:n & telefonintervjuer
- Fysiska/digitala kompetensbaserade djupintervjuer med kandidater
- Förbereda kandidatpresentationer samt koordinera mötet mellan kandidat och kund
- Uppföljning, avtalsskrivning, konsultansvar etc.
Vi söker dig
Som brinner för de här arbetsuppgifterna och som vill vara med att leverera kvalitet över våra kunders, konsulters och kandidaternas förväntningar. Är det något av det ovan du inte har direkt erfarenhet av så finns kompetensen internt hos oss och vi utbildar dig gärna i de avseenden som du saknar. Framför allt söker vi dig med rätt inställning högt engagemang som vill bidra i en snabbt växande organisation. Vi ser därför gärna att du ser dig själv långsiktigt inom branschen.
Vi tror att den vi söker:
- Har en relevant akademisk utbildning inom HR/Personal, ekonomi eller liknande
- Har jobbat minst ett år med rekrytering eller bemanning, eller så har du jobbat med motsvarande jämte dina studier en längre period
- Vill arbeta kundfokuserat, bygga långsiktiga relationer samt bredda sitt nätverk
- Är affärsorienterad, lyhörd och har lätt för att smälta in i olika sammanhang - du är likeable!
- I ditt arbete är du noggrann, kvalitativ, strukturerad, självgående och initiativtagande
- Kunskaper inom arbetsrättsliga frågor är meriterande
- Tidigare erfarenhet inom kundtjänst är meriterande
- Har flytande svensk- och engelskkunskaper i både tal och skrift
Start: Omgående
Arbetsplats: Centrala Stockholm
Omfattning: Heltid
Du söker tjänsten genom att ansöka med CV och personligt brev. Har du frågor är du välkomna till Emil 📞+46738795858 ✉️emil@thewofi.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi
Julia Ronge
0707597666