Ambitiösa kundtjänstmedarbetare till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en utåtriktad person som kommer tillrätta i en utmanade och händelserik miljö med fokus på service och kundbemötande? Är du intresserad av medieföretag som ständigt utvecklas och moderniseras? Nu söker vi på The Wofi ännu fler kundtjänstmedarbetare till Webhelp Nordic i Stockholm!

Om Webhelp Nordic

Webhelp befinner sig just nu i en expansiv fas och söker fler kundservicemedarbetare till sitt kontor i Solna. Du kommer att arbeta på en nordisk kundtjänstavdelning där samtalen du tar emot kan vara på norska. Av denna anledning ser vi att du som söker har en god förståelse för norska.??

Du kommer att tillhöra en grupp på sju personer som tar emot inkommande samtal från uppdragsgivarens kunder. Din uppgift är att hjälpa kunderna med att besvara frågor kring produkter/tjänster och att i ge den bästa möjliga service. En del samtal kan förekomma på norska - därför ser vi gärna att du har en god förståelse för norska språket, både i tal och skrift.

Webhelps värdeord är:

Integrity, commitment, unity, recognition, WOW Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund."

Stämningen hos Webhelp Nordic är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidra till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.

Arbetsuppgifter

Ditt arbete innefattar att ta emot inkommande samtal där ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande utefter kundens behov. Samtalen du hanterar är av blandad karaktär och men har mycket fokus på att informera och assistera kring aktuella produkter och tjänster hos uppdragsgivaren.

Första tiden hos Webhelp får du genomgå en betald utbildning som sträcker sig i ca 1-2 månader där vi varierar utbildning med arbete. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa sätt och ger dig kunskap i nedanstående ämnen. - Kundsystem - Fakturahantering - Teknik - Försäljning - Retorik och hantering av samtal

Vi söker dig som har följande kvalifikationer:

Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.??

Flytande kunskaper i svenska, muntliga såväl som skriftliga.
Goda språkkunskaper i engelska, muntliga såväl som skriftliga.
God förståelse för norska i tal och skrift.
God datorvana samt goda kunskaper i MS Office.
Erfarenhet av kundtjänstarbete är meriterande.

Övrig information

Region

Stockholm

Arbetstid / Varaktighet

Vi erbjuder en anställning på 75-100%

Startdatum: Snarast möjligt

Arbetstid: 08:00-17:00

Lön / Förmåner

Fast lön enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Du söker tjänsten genom att ansöka med CV och personligt brev. Har du frågor är de välkomna till michelle@thewofi.se alternativt telefonnummer 0707529395. Sist men inte minst, vi ser fram emot just DIN ansökan!?

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca

Michelle Nilsson

Moa Kalström

Julia Ronge

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Workers of First Impression Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 23 augusti 2017

Besöksadress

Kungsgatan 48, Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 48
Stockholm, 11135

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024