Ambulerande konsult till kunder i centrum

Ambulerande konsult till kunder i centrum

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker dig som är distansstuderande eller egen företagare! Är du vidare arbetsvillig, flexibel och brinner för god service? Då kan du vara precis den person vi söker!
Tjänsten är en behovsanställning med relativt omgående upplärning under våren 2020. Vidare erbjuds mer arbete under sommaren för att sedan åter mot hösten fungera som en roll där du kallas in vid behov/extraarbete. Således lämplig för dig som kan vara tillgänglig dagtid och flexibel i ditt schema.

Vi behöver en superkonsult som gillar att arbeta serviceintriktat, med människor i kombination med enklare administrativa uppdrag.
Har du receptionsvana är det meriterande men främst värdesätter vi din personlighet och ditt sinne för service. Du förstår vidare betydelsen av att arbeta professionellt och ordningssamt.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år.
KFX är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Vi är ett företag som värnar om den personliga dialogen med alla våra konsulter. Som anställd hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal för att säkerställa din trivsel i arbetet.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därför är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter
Som receptionist på uppdrag hos våra kunder möter du dagligen kunder som söker snabb och effektiv hjälp.
I dina arbetsuppgifter kan därmed följande arbetsuppgifter ingå:
- Ansvara för den dagliga driften av receptionen
- Leverera service i världsklass till medarbetare och externa besökare på företaget
- Ansvara för de administrativa uppgifter som rollen kräver, kan innefatta post, e-post och telefon
- Assistera och guida kunder
- Hålla ordning och reda kring receptionens ytor

Kvalifikationer
Vi söker dig som är självständig, ordningssam och har förmågan att se vad som behöver göras härnäst. Du är också lösningsorienterad, lugn och metodisk.
Du har datorvana och kan hantera enklara administrativa ärenden, du har koll på Office-paketet. Du behärskar att prioritera inkommande arbetsuppgifter och kan med fördel göra dig förstådd på både svenska och engelska.
Stor vikt kommer att läggas på din personlighet då vi söker glada, arbetsvilliga personer som älskar att ge bra service.

Övrigt
Låter detta intressant och något som du kan kombinera med distansstudier eller ditt egna företag?
Varmt välkommen med din ansökan!

Gallring, urval och intervjuer kommer ske löpande. Kunskaps- och drogtester kan komma att ske på slutkandidat.
Vid frågor eller funderingar vänligen kontakta ansvarig rekryterare Amanda Johansson på - amanda.johansson@kfx.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Andersson
060-15 46 00
Benitha Berg
060-15 46 00
Johanna Fjäll Vedin
060-15 46 00
Cecilia Romö

Johanna Fjäll Vedin
060 - 15 46 00
Johanna Fjäll Vedin
060- 15 46 00
Cecilia Romö
0706631989
Pernilla Wedin
070-399 18 19
Cecilia Romö
070-663 19 89
Cecilia Romö
0706631989

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Nord AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 5 mars 2020
  • Ansök senast: 2 april 2020

Besöksadress

Universitetsallén 8, Sundsvall
None

Postadress

Universitetsallén 8
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024