OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Audika.
Om företaget:
Audika ägs av Demant som är en dansk hörselkoncern som grundades 1904. Audika driver ett 30-tal hörselkliniker med cirka 100 legitimerade audionomer och totalt cirka 200 medarbetare i Sverige. De är auktoriserade av regionerna i Stockholm, Skåne, Uppsala och Östergötland och driver fem privata kliniker i Västerås, Kalmar/Karlskrona, Göteborg, Örebro och Gävle. Hos Audika får du på en professionell arbetsplats, där du tillsammans med engagerade kollegor hjälper fler människor att höra bättre varje dag. Deras gemensamma värdegrund, som är basen för allt de gör, består av fyra delar: de skapar förtroende, de är lagspelare, de skapar innovativa lösningar och tillämpar en kan-göra-attityd. Deras vision är att hjälpa fler att höra bättre.
Audika är i en expansionsfas och söker efter en ambulerande koordinator till Stockholm. Du utgår från kliniken i Farsta och täcker upp på andra kliniker söder om Stockholm men även kliniken i Kista, Barkarby och Jakobsberg.
Arbetsuppgifter:
I rollen som ambulerande koordinator är du den första som välkomnar Audikas kunder till deras kliniker och hanterar försäljning och enklare reparationer över disk. Du ansvarar för beställningar och ett mindre lager med hörapparater. Vidare arbetar du administrativt i olika system och är den som koordinerar och tar hand om av- och ombokningar av kundbesök i nära samarbete med kontaktcenter. Du samarbetar med Audikas audionomer och säkerställer att kundflödet fungerar optimalt. Som koordinator representerar du Audika och ser därför till att kliniken är presentabel och hjälper till där det behövs.
• Välkomna Audikas kunder
• Försäljning och enklare reparation av hörapparater över disk
• Lägga beställningar och posthantering
• Administrativt arbete i olika system
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Några års arbetserfarenhet inom service/försäljning
• Meriterande med tekniskt intresse
• God data- och systemvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
För att trivas i rollen som koordinator är du självgående, initiativtagande och har ett positivt förhållningssätt till problemlösning. Du är serviceminded ut i fingerspetsarna vilket visar sig i ditt bemötande där du alltid gör det lilla extra för kunden och kollegorna. Eftersom tjänsten innefattar ett enklare arbete med reparationer över disk är det meriterande att du har att tekniskt intresse. Audika arbetar nära sina kunder och kollegor och sätter ett stort värde på din sociala kompetens i bemötande med olika människor.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm med omnejd
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund