OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en självgående, proaktiv och serviceinriktad person? Är du flexibel, administrativ och initiativtagande, på jakt efter en spännande utmaning? Då kan tjänsten som godsmottagare/kontorsassistent hos Phillips vara tjänsten för dig.
Beskrivning av arbetsuppgifter
Som godsmottagare/kontorsassistent kommer du jobba hos ett väletablerat elektronikföretag, Phillips, och ansvara över deras kontorsområdet, såväl som inkommande/utgående paket. Arbetet innebär administrativa uppgifter kopplade till pakethantering där returer, paketering, bokning av transport, skapandet av fraktsedlar och skanning förekommer. Du ska kunna ta dig till kontoret som ligger en bit ifrån Upplands Väsby, därför är det meriterande om du bor i området, eller i närheten. Detta uppdrag är på heltid mellan 8:00-17:00 och löper under hela oktober. Efter det gäller det en deltidsanställning som ambulerande receptionist hos våra olika kunder i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter innebär exempelvis:
- Välkomnande av besökare och att ta emot telefonsamtal
- Diverse konstoradministration
- Sortera inkommande paket
- Fakturahantering och diverse ekonomiadministration
- Post- och leveranshantering
- Städ & enklare vaktmästeri
Ditt fokus kommer att ligga på att se till att kontoret är välkomnande för företagets medarbetare och besökare. Du kommer även arbeta brett med kontorsadministration och support för kontorets olika funktioner.
Personprofil
Vi söker dig som är organiserad, ansvarskännande och initiativtagande. Du har en känsla för service och är inte rädd att rycka in där det behövs.
Vidare söker vi dig som:
- Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
- Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Du har daglig kontakt både med företagets medarbetare och besökare. Det är av stor betydelse att du är organiserad, proaktiv och utåtriktad med en god social förmåga. Arbetet ställer också höga krav på att du är självgående och har en förmåga att se vad som behöver göras.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid i oktober, efter det löper det en deltidsanställning som ambulerande receptionist
Arbetstid: 8:00-17:00
Plats: Upplands Väsby (Stockholm)
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som receptionist. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.
Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Lindmark
Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen
Caroline Gustafsson
Alexandra Berg
Sara Lindmark
Alva Grell
Mattias Söderberg
Petra Davidsson
Mattias Söderberg