Ambulerande receptionist

Ambulerande receptionist

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som har service i blodet och vill arbeta extra som ambulerande receptionist hos vår företagskunder i Göteborg med omnejd.

Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi söker en person som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar under kontorstid. Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att arbeta mer i sommar samt även till hösten.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet och du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Arbetstider är förlagda mån-fre kontorstider.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2022
  • Ansök senast: 2 december 2022

Besöksadress

Tillfällavägen 15
None

Postadress

Tillfällavägen 15
SÄVEDALEN, 43363

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024