Ambulerande receptionist

Arbetsbeskrivning

Ambulerande receptionist
Är du i början av din karriär och vill arbeta med service där du får möjlighet att knyta många nya kontakter? Har du avklarad gymnasieutbildning och flytande kunskaper i svenska? Skulle du dessutom beskriva dig som social, glad och positiv? Då har vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för start enligt överenskommelse, ambulerande receptionister till vår receptionistpool. Vi letar efter dig som vill stanna i rollen långsiktigt, helst i 1år framåt. Låter det här som ditt nästa kliv? Då hoppas vi på din ansökan redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: 80-100% kontorstider, för start omgående – tillsvidare (6 månaders provanställning).

Arbetsbeskrivning:
Vi har flera kunder med receptioner, till exempel advokatbyråer, banker och fastighetsbolag. Det kan göra din dag både spännande och omväxlande. Inte för att du jäktar mellan olika arbetsplatser, utan för att den ena dagen inte alltid är den andra lik. Du kan till exempel arbeta en – eller några – dagar på ett ställe och sedan få andra arbetsplatser. Mestadels är du receptionist men det förekommer också dagar då du agerar vaktmästare eller växelmedarbetare. Självklart får du alltid en bra introduktion och upplärning så att du är bekväm med vad du förväntas göra. Vi tror att du gillar omväxling och är flexibel, precis som dina kollegor i vår receptionistpool i dag.

I rollen som ambulerande receptionist kommer du att bli upplärd på mellan 7-10 arbetsplatser och därefter ambulera där emellan. Här får du varierande arbetsplatser och arbetsmiljö samt möjlighet att bredda ditt kontaktnätverk – perfekt för dig som är i början av din karriär. Som receptionist kommer arbetssysslorna bestå av att;

• ge företag och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, växel och mejl.
• vara behjälplig vid lättare administration, posthantering och på bästa sätt lösa olika typer av situationer som uppstår med genomgående hög servicegrad.
Kvalifikationer:
Här behöver du;

• avklarad gymnasieutbildning och goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har servicevana (från exempelvis handel eller restaurang) och goda kunskaper i Officepaketet.

För att lyckas i rollen som receptionist är du social och gillar att ta för dig. Du ser det som en möjlighet med ett arbete där det är både högt och lågt i tak och är inte rädd att ta tag där det behövs. Vidare är du flexibel liksom en glad och positiv person. Trivs du dessutom i mötet med många nya ansikten, såväl kunder som kolleger, kommer du bli en uppskattad receptionist.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.

Sista ansökningsdag: 2019-01-31 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 17 januari 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024