OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en tjänst för dig som gillar ett varierande arbete med stora utvecklingsmöjligheter. I den här rollen arbetar du som ambulerande receptionist ute hos våra olika kunder i Stockholmsområdet och är ofta räddare i nöden. Du arbetar i första hand i våra olika informationsdiskar i köpcentrum runt om i Stockholm men kommer även jobba på kontor, konferens och kontorscafé. Du har det övergripande ansvaret för leverans och utveckling för såväl service som administration på de olika uppdragen. Arbetsuppgifterna varierar mellan arbetsplatserna och dina dagar ser därför väldigt olika ut. Du jobbar både självständigt och i team och exempel på uppgifter du kan ansvara för är:
- Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare
- Administrativt arbete i olika system
- Bokningar och beställningar
- Mail och telefon
- Konferens och café
- Post- och pakethantering
Vem är du?
- Välkomnande och serviceminded
- Glad och utåtriktad
- Strukturerad och ordningsam
- Orädd och gillar att möta nya människor
- Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad
- Flexibel och gillar varierat arbete
- Du talar flytande svenska och engelska
- Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system
Om anställningen
- Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
- 75% alternativt 85% anställningsgrad
- Måndag-fredag främst kontorstider, vissa kvällar kan förekomma
- Uppdragen är belägna i Stockholmsområdet och centrumen du ska jobba i är Westfield Täby Centrum, Nacka, Westfield Mall of Scandinavia, Solna och Skärholmen.
- Start omgående
Förutom löneförmånen med en snabb lönestege erbjuder vi b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och andra speciella förmåner endast för de ambulerande! Som flexare har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just ambulerande receptionist.
Om Middlepoint
Middlepoint är ett personligt och flexibelt serviceföretag som hjälper företag att skapa de främsta arbetsplatserna för både medarbetare och kunder. 150 servicekonsulter förenklar arbetslivet varje dag hos ett 60-tal kunder. Vi har haft en stabil tillväxt sedan starten 2009. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001). Middlepoint är ett helägt dotterbolag till Coor - www.coor.com (http://www.coor.com/)
Se mer om vad vi hittar på för kul på vår instagram, och glöm inte att följa oss! https://www.instagram.com/middlepointab/
Ta gärna del av intervjun med vår Hanna här (https://www.kompetensforetagen.se/2022/03/trygghet-for-hanna-att-garanteras-jobb-varje-dag/) om hennes roll som Flexare.
Vännerna på Middlepoint
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold