Ambulerande receptionister med starkt driv sökes till vår jourpool!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning / Work Description

Är du i början av karriären och vill få en möjlighet till en ordentlig skjuts ut i arbetslivet? Inhouse söker nu utåtriktade och motiverade talanger till vår receptionistpool. För att trivas i rollen måste du tycka om service och vilja utvecklas inom service och administration. Rollen som receptionist har varierade arbetsuppgifter och innebär att vara företagets ansikte utåt och att i varierande grad att ta emot kunder och besökare, ansvara för växel, hantera inkommande och utgående mail, post och bud, sköta bokning och underhåll av konferensrum samt kök. Det är viktigt att du alltid är redo att serva både intern personal och kunder på bästa sätt.

Du kommer att ingå i vår jourpool med ambulerande receptionister, vilket innebär att uppdragen hos kund kan vara allt från en dag till ett par veckor. Jourpoolen fungerar så att du kontinuerligt registrerar när du kan jobba och utifrån det planerar vi i den mån det är möjligt in uppdrag de dagarna. Detta kan ske med antingen kortare eller längre varsel. Som ambulerande receptionist i vår jourpool får du möjlighet att arbeta i omväxlande miljöer ute hos våra olika kunder i intressanta och varierande branscher som Reklam, Media, Finans och Revision.

Vi kommer att hjälpa dig så din utveckling går i positiv riktning genom kontinuerlig dialog längs vägen. Detta för att du ska kunna utvecklas i ditt arbete samt få en djup förståelse för rollen och öka dina möjligheter till fast anställning eller för din framtida yrkesbana. Många konsulter som startar sin yrkesbana via vår jourpool får hjälp av oss på Inhouse till fasta tjänster ute hos våra kunder.


Din profil / Your profile

Du har erfarenhet från servicebranschen och gärna av administrativa arbetsuppgifter. Egenskaper vi värdesätter högt är flexibilitet, lojalitet och social kompetens. Att kunna arbeta under stress och med flera saker samtidigt är viktiga komponenter vad gäller att lyckas i receptionistrollen. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig, alltid med ett leende på läpparna. Vidare bör du inte vara rädd för att ta egna initiativ eller för att kasta dig in i nya situationer. Du bör därför vara flexibel och kunna arbeta självständigt likväl som i team.
Det är viktigt att se rollens potential då den vid god prestation kommer ge stora möjligheter till vidare arbetsmöjligheter för konsulten. Du kommer arbeta tätt med din konsultchef på Inhouse och du kan alltid förvänta dig närvaro och återkoppling. I och med detta förväntas även du vara delaktig och engagerad i det arbete som sker på Inhouse, det vill säga en god kommunikation, feedback och närvaro från din sida.

Övrigt / Other

Varierande start, intervjuer sker löpande. Om du tycker att tjänsten låter intressant, registrera din ansökan i form av CV och personligt brev på www.inhouse.se. Glöm inte att motivera varför jobbet skulle passa just dig. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att maila Denise Olsson, denise.olsson@inhouse.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 7 oktober 2016

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Gymvärd på Fitness24Seven

Gymvärd på Fitness24Seven

21 november 2024

Trevlig receptionist, Praktikertjänst Rehab Hallunda

Trevlig receptionist, Praktikertjänst Rehab Hallunda

21 november 2024