Ambulerande Service Manager till reception

Ambulerande Service Manager till reception

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med störst möjlighet att klättra och utvecklas. I denna roll arbetar du som flexande service manager vilket innebär att du främst arbetar som receptionist hos våra olika kunder runt om i Göteborgsområdet.

Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag, såsom fastighetsbolag, banker, köpcentrum och även på våra konferensanläggningar. Som flexare (ambulerande service manager) kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter från arbete på olika bolag inom näringslivet. Under de första veckorna kommer du att gå på upplärning ute hos våra kunder tillsammans med den ordinarie personalen. Du arbetar både självständigt och i team. Exempel på uppgifter du kan ansvara för är:

- Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare som receptionist/servicemedarbetare.

- Administrativt arbete i olika system

- Bokningar och beställningar

- Konferensansvarig

- Mail och telefon

- Post- och pakethantering

- Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som servicemedarbetare.

Vem är du?

- Välkomnande och serviceminded

- Glad och utåtriktad

- Ansvarstagande och självständig

- Strukturerad och ordningsam

- Orädd och gillar att möta nya människor

- Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad

- Flexibel och gillar varierat arbete

- Du talar flytande svenska och engelska

- Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system

Om anställningen

- Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning

- 100% anställningsgrad (de dagar det inte finns något direkt behov får du istället gå på utbildning/ytterligare upplärning eller stärka upp där behovet finns)

- Måndag-fredag kontorstider ca kl 08-17

- Uppdragen är belägna i Göteborg

- Start omgående eller enligt överenskommelse

Vi erbjuder b.la. friskvårdsbidrag, löpande utbildning, teamaktiviteter och andra speciella förmåner för våra ambulerande service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just ambulerande servicemanagers.

Om Middlepoint
Middlepoint är ett personligt och flexibelt serviceföretag som hjälper företag att skapa de främsta arbetsplatserna för både medarbetare och kunder. 150 servicekonsulter förenklar arbetslivet varje dag hos ett 60-tal kunder. Vi har haft en stabil tillväxt sedan starten 2009. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001). Middlepoint är ett helägt dotterbolag till Coor - www.coor.com

Se mer om vad vi hittar på för kul på vår instagram, och glöm inte att följa oss! https://www.instagram.com/middlepointab/

Ta gärna del av intervjun med vår Hanna här om hennes roll som s.k Flexare (ambulerande service manager i Stockholm).

Vännerna på Middlepoint

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2024
  • Ansök senast: 3 april 2024

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024