Ambulerande servicestjärna sökes till reception

Ambulerande servicestjärna sökes till reception

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med störst möjlighet att klättra och utvecklas. I den här rollen arbetar du som flexande service manager vilket innebär att du arbetar främst som receptionist hos våra olika kunder runt om i Stockholmsområdet. Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag, så som advokatbyrå, bank, mediebolag och även på våra konferensanläggningar och kontorscaféer. Som flexare (ambulerande service manager) kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter från arbete på olika bolag inom näringslivet. Arbetsuppgifterna varierar mellan de olika uppdragen i denna roll och dina dagar ser väldigt olika ut. Du får därför erfarenhet av att jobba som receptionist, konferensvärd, kontorsassistent, inom event, kontorscafé etc. Under de första veckorna kommer du att gå på upplärning ute hos våra kunder tillsammans med den ordinarie personalen. Du jobbar både självständigt och i team och exempel på uppgifter du kan ansvara för är:

- Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare
- Administrativt arbete i olika system
- Bokningar och beställningar
- Konferens och café
- Mail och telefon
- Post- och pakethantering
- Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som receptionist


Vem är du?

- Välkomnande och serviceminded
- Glad och utåtriktad
- Strukturerad och ordningsam
- Orädd och gillar att möta nya människor
- Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad
- Flexibel och gillar varierat arbete
- Du talar flytande svenska och engelska
- Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system


Om anställningen

- Tillsvidareanställning med 6 månaders visstidsanställning
- 100% anställningsgrad (de dagar det inte finns lediga pass får man istället gå på ytterligare upplärning alternativt hjälpa till där det behövs)
- Måndag-fredag kontorstider ca kl 08-17
- Uppdragen är belägna i Stockholm (främst i city, Solna, Kista, Sickla)

- Start omgående


Förutom löneförmånen med en extra snabb lönestege erbjuder vi b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och andra speciella förmåner för våra flexande service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just Flexande receptionist.

Om Middlepoint
Middlepoint är ett personligt och flexibelt serviceföretag som hjälper företag att skapa de främsta arbetsplatserna för både medarbetare och kunder. 150 servicekonsulter förenklar arbetslivet varje dag hos ett 60-tal kunder. Vi har haft en stabil tillväxt sedan starten 2009. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001). Middlepoint är ett helägt dotterbolag till Coor -  www.coor.com (http://www.coor.com/)

Se mer om vad vi hittar på för kul på vår instagram, och glöm inte att följa oss! https://www.instagram.com/middlepointab/

Ta gärna del av intervjun med vår Hanna här (https://www.kompetensforetagen.se/2022/03/trygghet-for-hanna-att-garanteras-jobb-varje-dag/) om hennes roll som Flexare.

Vännerna på Middlepoint

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 augusti 2022
  • Ansök senast: 9 oktober 2022

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024

Utbildningsadministratör, vikariat

Utbildningsadministratör, vikariat

31 oktober 2024

31 oktober 2024

Receptionist

Receptionist

30 oktober 2024