Ambulerande servicestjärna till receptioner i Göteborg!

Ambulerande servicestjärna till receptioner i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Middlepoint satsar under början av hösten 2023 på att bygga upp en verksamhet med ambulerande service managers i Göteborg som ska serva både Middlepoints och Coors kunder i regionen.

Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med stor möjlighet att klättra och utvecklas vidare i ansvar.

Det här är en helt ny roll som du kommer vara med och starta upp från grunden. Vi ser fram emot att träffa dig som är en kvalitetsmedveten person med stort ansvarstagande som kan agera spindeln i nätet för både medarbetare och kunder. Vi ser stora utvecklingsmöjligheter i denna roll och hoppas och tror att du, med stöd från ledningen som är placerad i Stockholm, utvecklar denna roll i takt med att verksamheten växer i Göteborg.

Du kommer arbeta inom reception, konferens, i kontorsassisterande roller, event etc. Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag inom olika arbetsmiljöer. Som ambulerande service manager kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter inom olika branscher. Arbetsuppgifterna varierar mellan de olika uppdragen och dina dagar ser olika ut. Exempel på uppgifter och vad som ingår i rollen:

- Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare som receptionist/servicemedarbetare.
- Administrativt arbete i olika system
- Bokningar och beställningar
- Konferensansvarig
- Mail och telefon
- Post- och pakethantering
- Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som servicemedarbetare.

Vem är du?

- Välkomnande och serviceminded
- Glad och utåtriktad
- Ansvarstagande och självständig
- Strukturerad och ordningsam
- Orädd och gillar att möta nya människor
- Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad
- Flexibel och gillar varierat arbete
- Du talar flytande svenska och engelska
- Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system

Om anställningen

- Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning
- 100% anställningsgrad (de dagar det inte finns något direkt behov får du istället gå på utbildning/ytterligare upplärning eller stärka upp där behovet finns)
- Måndag-fredag kontorstider ca kl 08-17
- Uppdragen är belägna i Göteborg
- Start slutet av augusti/början september

Vi erbjuder b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och andra speciella förmåner för våra service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just ambulerande servicemanagers.

Om Middlepoint
Middlepoint är ett personligt och flexibelt serviceföretag som hjälper företag att skapa de främsta arbetsplatserna för både medarbetare och kunder. 150 servicekonsulter förenklar arbetslivet varje dag hos ett 60-tal kunder. Vi har haft en stabil tillväxt sedan starten 2009. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001). Middlepoint är ett helägt dotterbolag till Coor - www.coor.com

Se mer om vad vi hittar på för kul på vår instagram, och glöm inte att följa oss! https://www.instagram.com/middlepointab/

Ta gärna del av intervjun med vår Hanna här om hennes roll som s.k Flexare (ambulerande service manager i Stockholm).

Vännerna på Middlepoint

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juli 2023
  • Ansök senast: 31 augusti 2023

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


22 november 2024