OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tak 2.0 AB är ett snabbt växande företag inom takbranschen i Stockholm. Vi jobbar för privatperson och företag med allt ifrån takomläggning och servicearbeten till akutläckage.
Företaget grundades våren 2020 och har i nuläget 6 anställda som jobbar med alltifrån det fysiska arbetet hos kund, till administration och utveckling av företaget och dess anställda.
Tjänsten som administratör:
I denna breda roll kommer du arbeta med alltifrån fakturering, betalningar, supportärenden, inköp av varor, kontakt med leverantörer och kunder. Du kommer ansvara för strukturen i företaget med dess nuvarande program och arbetssätt och även utveckla dessa till ett mer produktivt arbetssätt.
Läs mer om de olika tjänster vi säljer och utför i länkarna nedan:
Tegel- och Betongtak: https://www.tak20.se/tegeltak-och-betongtak/
Taktvätt: https://www.tak20.se/taktvatt/
Papptak: https://www.tak20.se/papptak-stockholm/
Akuttakläckage: https://www.tak20.se/vara-tjanster/taklackage-stockhom/
Taksäkerhet: https://www.tak20.se/taksakerhet-stockholm/
Kvalifikationer:
Du är strukturerad, ordningsam och serviceinriktad. Du är noggrann, driven och en lagspelare. Vidare drivs du av att utvecklas och trivs i en arbetsmiljö med frihet under ansvar. Du är ansvarig för tillitsfull kommunikation med kollegor, kunder, projektledare och andra administratörer på företaget. Vi ser gärna att du har en grundläggande kunskap inom bygg- och takbranschen. Om inte, så vill vi se en brinnande sida för att lära sig något nytt!
Vi värdesätter din vinnande personlighet och rätta drivkraft i kombination med ett tekniskt intresse och kompetens. Vi ser att du kan svenska och engelska både i tal och skrift och en bred datorkunskap. Du gillar ordning och reda och tar dig ann alla utmaningar och nya områden som du kan kommas påträffa i arbetet.
Låter detta som något för dig?
Mejla in CV och personligtbrev till jobbansokan@tak20.se!