Anacka Ekonomi söker kontorsansvarig till Uddevalla

Anacka Ekonomi söker kontorsansvarig till Uddevalla

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Anacka Ekonomi är ett dotterbolag till Anacka Ab som arbetar med målstyrd företagsutveckling, främst genom styrelsearbete och styrelseliknande arbete. Anacka Ekonomi är mer än bara en vanlig redovisningsbyrå och liknas mest med en ekonomiavdelning för ägarledda bolag. Anacka ekonomi hanterar allting som har med ett bolags ekonomi att göra, löpande bokföring, månadsrapporter, lön och bokslut. Anacka Ekonomi är delaktiga i kundernas budget och prognosarbete men även en diskussionspartner som vill utmana och komma med värdeskapande idéer som hjälper kunderna att utveckla sina affärer.

Vad erbjuder vi dig?

Anacka ekonomi behöver möta efterfrågan från sina kunder och vill fortsätta sin tillväxtresa tillsammans med Anacka AB och för att göra detta behöver vi bli fler kompetenta medarbetare. Vi erbjuder dig ett roligt jobb med goda utvecklingsmöjligheter i en händelserik miljö. Du får vara med och utveckla samarbetet med befintliga kunder och fungera som en rådgivande länk för både kollegor och kunder. Vi erbjuder dig ett stort eget ansvar och bra villkor.

Besök oss gärna på www.anacka.se

Dina arbetsuppgifter
Har du en bred kompetens inom redovisning och vill utveckla detta till att ha en mer rådgivande roll gentemot kunder och medarbetare? Är du dessutom lockad av att ha personalansvar och gillar att ha många bollar i luften? Då kan du vara den vi söker!
Som kontorsansvarig kommer du att ansvara över nuvarande personalstyrka på 4 personer med ambitionen att bli ännu fler. Du kommer att vara ansvarig på kontoret vad gäller budget, resultat samt att leda och fördela arbeten.
Din redovisningskunskap bidrar till att du kan ge råd till både medarbetare och kunder. Du har en analytisk och social förmåga som innebär att du kan skapa goda relationer med kunderna och därigenom hjälpa dem att utveckla sin verksamhet. Du kommer att vara delaktig i det fortsatta arbetet med att utveckla företagskulturen i bolaget.


Din profil
Du kanske driver en egen redovisningsbyrå idag eller jobbar på en ekonomiavdelning och känner att du vill utveckla dig inom området i en ledande position. Du besitter en stor redovisningskunskap som du nu vill dra nytta av i en mer rådgivande roll gentemot kunder och kollegor. Du gillar att ha en varierande arbetsdag och som person har du lätt för att samarbeta, du är trygg i att ta beslut och har ett stort eget driv – allt för att verksamheten skall lyckas på bästa sätt. Har du en tidigare erfarenhet av en ledande position är det meriterande men inget krav.

• Goda kunskaper i MS Office, bokföringsprogram som Fortnox m.fl.
• Goda kunskaper svenska och engelska
• Analytisk förmåga
• Redovisningskunskap, månadsbokslut, årsbokslut, skatt, deklaration mm.
• Viljan att leda och trygg i att ta beslut
• Du drivs av kundkontakten och är bra på att vårda och utveckla denna.
• Tidigare erfarenhet av budget och prognosarbete är meriterande


Om oss
Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Jonas Hagman Tel 0722-40 99 57. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 2022-09-23. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 6 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.


Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2022
  • Ansök senast: 23 september 2022

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


Är du Hald & Teschs nya Ekonomichef?

Är du Hald & Teschs nya Ekonomichef?

12 november 2024

Ekonomichef

Ekonomichef

12 november 2024