OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Motiveras du av att arbeta i ett företag som gör en verklig skillnad i människors vardag och bidrar till samhällsnyttan globalt? Vi söker nu en analytisk administratör till vår kund utanför Luleå. I denna roll kommer du att stötta upp inköpare och planerare och växa med mer ansvar ju mer trygg du blir i rollen. Känner du att detta är något för dig? Ta chansen och skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Vår kund utanför Luleå är en ledande producent av hjälpmedel som används inom vården över hela världen. Som analytisk administratör blir du en viktig stöttepelare i ett mindre team på 9 personer. Du blir en del av pågående projekt gällande införandet av nya krav på produkterna, och kommer att stötta kollegorna i teamet med administrativa uppgifter.
Du erbjuds:
- En arbetsplats med en innovationsinriktad företagskultur med möjlighet till utveckling både personligt och karriärmässigt
- En strukturerad onboardingprocess med handledning för att säkerställa din framgång och utveckling inom rollen
Du kommer att bli anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Behovet är initialt fram till årsskiftet, men för rätt person finns möjlighet till förlängning.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Implementera masterdata i affärssystem
* Införande av projekt och kodning i affärssystemet
* Fasa in nya produkter i affärssystemet
* Stötta inköpare och planerare med administrativa uppgifter, tex uppdatera priser i system
* Delta i projektmöten
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad examen som på universitet inom industriell ekonomi, inköp, supply chain management eller liknande
- Har erfarenhet av Microsoft Office, specifikt av Excel
- Har arbetat i en administrativ roll tidigare och har vana av att hantera olika system
- Kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska, då båda språk förekommer i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av ERP-programvara
- Erfarenhet av PBI
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Kvalitetsmedveten
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231