OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning AB rekryterar och hyr ut personal till industri-, teknik- och logistikföretag. Lernia Bemanning är ett dotterbolag till Lernia AB som erbjuder tjänster inom kompetensförsörjning över hela Sverige. Lernia Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag och är kvalitets- och miljöcertifierat. Besök gärna www.lernia.se Nu söker vi en administratör/ekonomiassistent med fokus på analys och efterkalkyl av våra affärer. Vi söker dig som vill ha ett intressant, betydelsefullt och utvecklande jobb som administratör/ekonomiassistent hos oss på kontoret i Ljungby, Lernia Bemanning. Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för det administrativa i vårt affärssystem Intelliplan med fokus på efterkalkyl och analys av våra affärer för att göra kontoret mer framgångsrikt. I ansvarsområdet ingår också orderhantering, fakturaberäkning, tidrapportering och hantering av anställningsavtal. Erfarenhet Vi vill att du har minst gymnasial utbildning med ekonomisk inriktning samt erfarenhet av lönehantering eller annat personaladministrativt arbete. Har du ekonomisk eftergymnasial utbildning är det meriterande. Du har mycket god datavana och är van att jobba i excel. Personliga egenskaper Som person är du målinriktad, driven och engagerad i det du gör. Du är analytisk, sifferorienterad, strukturerad och noggrann. Det krävs att du har en förmåga att ta tag i saker och driva dem framåt samtidigt som du är serviceinriktad, flexibel och prestigelös då arbetsuppgifterna varierar. Vi kan erbjuda ett utvecklande och intressant jobb i ett härligt gäng för dig som är en lagspelare och gillar variation i arbetet. Intervjuer kommer ske löpande, tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatumet.