OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter en driven och analytisk Business Controller till en av våra kunder i Landskrona. Bolaget är på en resa full av potential och möjligheter. Där engagerade och passionerade medarbetare är med och förändrar branschen samt revolutionerar verksamheten.
Vi söker nu dig som är redo att se trender och dra slutsatser för att få kundens verksamhet att fortsätta växa. Du kommer ges möjligheten att utveckla processer och lösningar lokalt, samtidigt som du verkar i en internationell atmosfär med goda utvecklingsmöjligheter inom en globala koncern.
Om rollen
I rollen som Business Controller agerar du affärspartner till hela verksamheten och det är av stor vikt att du kan kommunicera underlag och analyser på ett pedagogiskt sätt för den operativa verksamheten.
I rollen förväntas du, tillsammans med övriga kollegor på ekonomiavdelningen, även ta initiativ till utveckling och förbättring.
Vem är du?
Vi tror att du brinner för siffror och har ett analytiskt sinnelag - du ser helheten men utan att missa detaljerna. Vidare ser vi att du:
- Har ett stort driv till att förbättra och utveckla våra rutiner, processer och arbetssätt. Kanske ser du något som vi missat?
- Besitter en förmåga att skapa struktur, samt att du är både noggrann och analytisk i ditt arbete
- Innehar en kandidatexamen eller motsvarande inom ekonomi
- Har minst 2års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
Tjänsten är på heltid som utgår ifrån kundens nyrenoverade kontor i Landskrona - endast ett stenkast från stationen och med parkeringsmöjlighet.
Uppdraget
För det här uppdraget anställs du som konsult på Digitalenta. Vi erbjuder alla våra konsulter ett gediget friskvårdsbidrag, försäkringar, förmånligt pensionssparande, konsultträffar och givetvis en engagerad konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden.
Uppdraget är på heltid under 6 månader med potential till förlängning eller en överrekrytering.