Analytisk projektledare inom kundservice rekryteras till stor myndighet

Arbetsbeskrivning

Till en av våra stora myndigheter i centrala Stockholm söker vi nu en duktig projektledare inom kundservice.

Arbetsbeskrivning
Till en av våra myndigheter rekryterar vi nu en driven och analytisk projektledare inom utvecklingen av kundservice. Du kommer att få en nyckelroll i ett mycket spännande skede och en pågående förändringsresa med många projekt gällande förbättringsarbete och utvecklingsarbetet av kundservice.

Vem är du?
Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning, och en dokumenterad erfarenhet av att driva projekt som projektledare och/eller delprojektledare. Du har erfarenhet av att leda förändringsarbete, är en duktig analytiker och är van vid att arbeta med stora datamängder. Vidare är du är en duktig skribent och en skicklig kommunikatör.

Som person är du förtroendeingivande, duktig på att bygga relationer och har lätt för att samverka internt och externt. Du är resultatorienterad, strukturerad och har integritet. Vi tror att du motiveras av att arbeta kvalitetsorienterat och metodiskt för att nå kortsiktiga- och långsiktiga mål.

Kontaktperson
Kontakta gärna rekryteringskonsult Katarina Thomasson på 070-231 28 05 alt. kto@se.experis.com för mer information. Ansök gärna så fort som möjligt då vi hanterar ansökningarna löpande. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Bernt Legersjö

Martin Årstrand
0155-202582
Maria Håkansson
+46 (0)660-59972
Olof Salmonsson
063-576671
Karin Backman
063-57 66 63
Carina Riström
+46 21 15 19 47
Tom Jakobsen
0910-58 66 92
Lotta Holme
08-452 3328
Katarina Thomasson
08-736 11 26
Thomas Andersson
016-15 57 33

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Sverige Huvudkontor
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 12 januari 2017

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024