OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ett av ICAs sex helägda dotterbolag är ICA Banken som är en trygg och enkel bank för alla ICA kunder. ICA Banken har 3,7 miljoner kunder. Av dem sparar 1,4 miljoner på konton knutna till kortet. Banken erbjuder kvalificerade banktjänster i form av inlåningskonton, kortprodukter, kort- och kontokrediter, räkningsbetalningar,Försäkringar, ICA Bolån och ICA Kundlån samt har ett aktie och fondutbud. Vi är en utpräglad Internet- och telefonbank. Vi söker dig som med stort engagemang och intresse ska driva frågor inom bankens reklamation och bedrägeriavdelning. Du brinner för dessa frågor och tar en aktivt del i att skapa verktyg som hjälper till att begränsa bedrägerier mot banken. Detta innebär att du deltar i att ta fram processer, rutiner och IT stöd till gruppen, samt aktivt bevakar vad som händer på marknaden. Du ser också till att lyfta hela gruppens kunskapsnivå genom regelbunden information inom reklamation och bedrägerifrågor. Du har relevant kompetens inom området helst högskoleutbildning inom finansiella området eller motsvarande arbetslivsenhet. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är meriterande. Du har en god analytisk förmåga och brinner för denna typ av frågor. Goda kunskaper i engelska språket i tal och skrift. Du har en utvecklad kommunikativ förmåga, är ambitiös och uthållig. För tjänsten krävs att du är självständig, målinriktad och drivande. Du har förmåga att skapa goda relationer och har ett förtroendeingivande sätt. Du trivs med att kombinera analysarbete med operativt arbete och är van att arbeta med många parallella arbetsuppgifter samtidigt. Du kommer även att handlägga ärenden. Detta kräver att du är prestigelös.
Kontaktpersoner på detta företaget
ICA Gruppen
ICA Gruppen