OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anatomic SITT AB har många års erfarenhet och en samlad kompetens när det gäller att finna lösningar för barn, ungdomar och vuxna med svåra sittproblem. Design och kvalitet är en självklarhet för oss. Vår affärsidé är att utveckla och producera funktionella sitt- och ståhjälpmedel för barn, ungdomar och vuxna. Hos oss på Anatomic SITT får du samarbeta med drivna kollegor, där du får möjlighet att påverka. Du ingår i ett företag där individen sätts i fokus och där vi utvecklar nya hjälpmedel för personer med funktionsnedsättning. Är du rätt för rollen välkomnar vi dig till vårt moderna företag, med varm företagskultur där du kan göra skillnad!
Arbetsuppgifter:
Vi söker nu ytterligare en medarbetare för att stärka upp vårt order-/kundtjänstteam i Norrköping. Vi söker dig som gillar att arbeta med varierade arbetsuppgifter i ett varierande tempo.
Som medarbetare i teamet för ordermottagning och kundservice arbetar du för att ge våra kunder en service som överträffar deras förväntningar.
Dina kundkontakter har du främst via telefon och e-post. Arbetet innebär att registrera beställningar, lägga orders, hantera reklamationer och fakturafrågor samt svara på frågor angående våra produkter och priser. I arbetet ingår också löpande administrativt uppgifter samt arbete med frakt och tullhantering. I rollen ingår det att ha mycket interna och externa kontakter samt till och från axlar du också rollen som koordinator.
Du arbetar självständigt med omfattande kundkontakter men i ditt arbete har du också stöd och hjälp från dina kollegor. Tillsammans arbetar vi för att ständigt utvecklas och driva vårt arbete framåt.
Vem är du?
Du kommer att bli ansikte utåt i varje kundkontakt. Du trivs med att arbeta i högt tempo mot uppsatta mål. Du arbetar strukturerat, är noggrann och du har lätt för att ta till dig nya IT-system. Vi söker dig som är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i kundkontakter samt har förmågan att hjälpa andra. Du har erfarenhet av arbete i Windows-baserade program så som Excel. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i affärssystemet Pyramid. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och drivs av kundservice och administration. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt du har körkort. Utbildningsnivå som krävs för tjänsten är en godkänd 3-årig gymnasieexamen.
Kontakt
I den här rekryteringen samarbetar Anatomic SITT AB med Jefferson Wells. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Therese Fyhr, 011-19 18 98, Therese.fyhr@jeffersonwells.se.
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan snarast möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!