OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anatomic SITT AB har många års erfarenhet och en samlad kompetens när det gäller att finna lösningar för barn, ungdomar och vuxna med svåra sittproblem. Design och kvalitet är en självklarhet för oss. Vår affärsidé är att utveckla och producera funktionella sitt- och ståhjälpmedel för barn, ungdomar och vuxna. Hos oss på Anatomic SITT får du samarbeta med drivna kollegor, där du får möjlighet att påverka. Du ingår i ett företag där individen sätts i fokus och där vi utvecklar nya hjälpmedel för personer med funktionsnedsättning. Är du rätt för rollen välkomnar vi dig till vårt moderna företag, med varm företagskultur där du kan göra skillnad! Vill du arbeta på ett företag som bidrar till en bättre tillvaro och livskvalité för medmänniskor med funktionsnedsättningar? Har du gedigen erfarenhet av kundservice och orderhantering? Då kanske du är den person vi söker till vårat order- och kundserviceteam på Anatomic SITT i Norrköping!
Dina arbetsuppgifter
Som Orderadministratör arbetar du i en bred administrativ roll och ingår i teamet för ordermottagning och kundservice på vårat huvudkontor i Norrköping. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att hantera inkommande kundorders och bemöta våra kunder med en högkvalitativ service som överträffar deras förväntningar.
Du registrerar beställningar, lägger orders, arbetar med frakt och tullhantering, hanterar reklamationer och fakturafrågor samt svarar på frågor angående våra produkter och priser. Du hanterar dina kundkontakter främst via telefon och e-post.
Du ansvarar för att det interna orderflödet fungerar effektivt och smidigt och kan därför komma att periodvis axla rollen som koordinator. Du planerar och genomför självständigt dina arbetsuppgifter samtidigt som du också i rollen har stöd och hjälp från dina kollegor. Tillsammans arbetar vi för att ständigt utvecklas och driva vårat arbete framåt!
Vem är du
För att lyckas i rollen som Orderadministratör på Anatomic SITT i Norrköping ser vi att du har en fullgod gymnasieutbildning samt gedigen erfarenhet av kundservice och orderhantering. Du har erfarenhet av arbete i Microsoft Office-paketet samt är en van användare av någon form av affärssystem och/eller orderhanteringssystem. Du innehar B-körkort och har god förmåga att uttrycka dig, både i tal och i skrift. Om du har erfarenhet av affärssystemet Pyramid är detta meriterande.
Genom din naturliga förmåga att planera och strukturera ditt arbete kan du på ett effektivt sätt prioritera dina arbetsuppgifter och nå uppsatta mål. Lyhörd, effektiv och noggrann är tre egenskaper som beskriver dig i ditt arbete. Du trivs i en utåtriktad yrkesroll där ditt professionella, servicefokuserade och prestigelösa förhållningssätt kommer till sin rätt i bemötandet av våra kunder.
Kontakt
I den här rekryteringen samarbetar Anatomic SITT AB med Jefferson Wells, ManpowerGroup. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Therese Fyhr, 011-19 18 98, Therese.fyhr@jeffersonwells.se.